H
höm
Vieras
olen yhden lapsen yh. kela maksaa minimi elarit 139e lapsilisä 146e ja kotihoidon tuki+lisä käteen tulee siis 385e
yhteensä =670e
+asumistuki 272e eli maksan tosta 670e ,85e ite asumistuen jälkeen vuokraan...
Onko mahollista saada toimeetulotukea? lapsi vasta 14kk enkä opiskelemaan vielä raaski mennä..
yhteensä =670e
+asumistuki 272e eli maksan tosta 670e ,85e ite asumistuen jälkeen vuokraan...
Onko mahollista saada toimeetulotukea? lapsi vasta 14kk enkä opiskelemaan vielä raaski mennä..