Paljon teillä menee rahaa synttäritarjottaviin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ujo vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ujo vieras

Vieras
Oletteko koskaan laskeneet paljon teillä menee synttäritarjottaviin rahaa? Siis pelkkiin ruokiin ja herkkuihin? Ja kuinka isolle porukalle?

Meillä tuli mieheltä sanomista kun on kallista, ja minusta me päästiin vielä suht edullisesti....

Moi!

Samoilla summilla kuin edellinenkin, eli n. 300 euroa upposi kauppaan. Tein ruokaa 18:sta henkilölle (osa tietysti lapsia, mutta ovat melkoisen suursyömäreitä), ja kahvin kanssa tarjottavan kakun hain valmiina leipomosta (sen osuus koko laskusta oli 56 euroa).
Ei ole halpaa synttärien vietto. Tosin kakun olisin voinut tehdä itse niin olisi tullut pientä säästöä.
Mikäs sun miehen mielestä sitten oli paljon?

pari pakettia keksejä, pikkusuolastarpeita, limppareita, kakku-, pulla- ja pikkuleipävärkit, lasten kertsikat. Rahaa on mennyt ainakin 100? ja vielä pitää käydä jotain pientä hakemassa. Vieraita tulee 25+15. Aika kallista mun budjetilla.

Meillä meni vähän yli 200 ja pelkät sukulaissynttärit kyseessä, vieraita 15. Miehellä ei oikeasti ole oikein käsitystä mitä ruoka ja herkut nykyään maksaa, elää edelleen jossain markkataivaassa.

olen ajatellu että pitäiskö tänä vuonna pojan synttärit jättää väliin.Ovat joulukuussa ja viime synttäreille ei tullut ketään! Perheen kanssa sitten vietettiin.
Meillä on ollu yleensä vain miehen sisaukset perheineen ja ehkä mun puolelta väkee eli noin 20 vähintään. Rahaa on aina menny ihan kamalan paljon, ihan vähintään 100-150 ? varmasti sen 200?. Kaikki tulee pitemmän matkan päästä joten ollaan eka tarjottu ruoka kaikille. Osa jää yöksi joten ruokittavia riittää parin päivän ajan.Mutta tuo summa on menny pelkkään juhla hetkeen.
Nyt ku olen kotona kotihoidontuella ja on välillä tosi tiukkaa,mietin mitä jos jättäis juhlat väliin ja käyttäis sen rahan sitte omaan perheeseen.Ostais isomman lahjan synttärisankarille ja herkuteltais yhdessä.

Uusimmat

Yhteistyössä