Paljon teillä maksoi kukat häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja amelie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin kun myö mentiin vihille, niin mulla oli oma kimppu, tytöllä oma pikkukimppu ja meillä molemmilla seppeleet.
Sit oli miehellä se rinnuskukka, samoin pojalla.
En mie muista, mitä nuo maksoivat, mutta ei meillä muita kukkia ollut... Juhlapaikalla oli kukkia talon puolesta - koristelu kuului siihen tilavuokraan.

Me mentiin vajaa kolme vuotta sitten naimisiin....mulla oli pienistä neilikoista tehty kimppu, makso jotain 30 euroa (ruusuista tehty vastaava ois ollu satasen luokkaa :o ), tytöllä ja kaasolla oli ranteessa kukat, miehellä ja bestmanillä takissa kukat, noihin meni joku parikymppiä korkeintaan....juhlapaikka koristeltiin ruusun terälehdillä, ei maksanu ku pari hassua tosi iso kimppu ruusuja, kun myyjä vinkkas, että voitais ostaa semmosia ruusuja, jotka on jääny heiltä tavallaan yli, eli niitä ei enää muuten myytäis, mut kun pelkkiä terälehtiä ripoteltiin pöytiin, niin kelpas enemmän ku hyvin....itse en huomannu niissä mitään ihmeellistä, mut kai kukkamyyjä tietää paremmin :)

Ostin sankoruusuja eli kukkatarhan kakkoslaatua, 70 kpl niitä maksoi 10 ?, ostin niitä kaksi sankoa eli yht. 20?. Niistä sit tein ittelleni hääkimpun, vieheet miehelle, bestmanille ja vanhemmille, kaksi morsiusneidon kimppua ja heittokimpun. Loput käytettiin pöytäkoristeisiin luonnonkukkien kera.

meillä oli viime kesänä häät ja kaikki kukat olivat gerberaa.mulla kimppu,jossa 5 kukkaa,miehellä ja bestmanilla rinnuskukat(tein itse)pöydissä meillä oli vaan yksi varreton gerbera lasikupissa,vedessä kellumassa.(2 per/8henk.pöytä),sit ruokapöydässä oli 2 erillistä maljaa joissa molemmissa 3 varretonta kukkaa.kaikki maksoi 70e,mä halusin pientä ja kaunista =)

taisi olla 450 e.
Mulla oli kimpussa 5 isoa punaista kallaa ja jotain roikkuvaa,murattia ym.
Pöytiin oli punaiset gerberat.

Hyvä vinkki ja kaunis koriste on jos laitat isoon maljakkoon sellofaania.Se täyteen vettä.Näyttää ihan jääkoristeelta.Meillä oli sellaset pöydissä ja siinä päällä se gerbera.

Samoin ruokapöydässä oli valtava maljakko ja se täys sellofaania ja vettä.Pinnalla oli kukkia.

Tulee näyttävän näköinen ja tosi halvalla!!

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
taisi olla 450 e.

Hyvä vinkki ja kaunis koriste on jos laitat isoon maljakkoon sellofaania.Se täyteen vettä.Näyttää ihan jääkoristeelta.Meillä oli sellaset pöydissä ja siinä päällä se gerbera.

Samoin ruokapöydässä oli valtava maljakko ja se täys sellofaania ja vettä.Pinnalla oli kukkia.

Voi, kiitos tosi paljon tästä vinkistä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
taisi olla 450 e.

Voi, kiitos tosi paljon tästä vinkistä! :)

Olepa hyvä!!Ikeasta saa isoja maljakoita,ne pöytämaljakot ei tietty kauheen suuria saa olla,että näkee ihmiset toisensa.
Mutta oli tykättyjä nuo "jääkoristeet" ja ihmetystä aiheuttivat,kesäkuumalla!!!

Sen veden voi myös värjätä jos haluaa,karamelliväreillä.

Olepa hyvä!!Ikeasta saa isoja maljakoita,ne pöytämaljakot ei tietty kauheen suuria saa olla,että näkee ihmiset toisensa.
Mutta oli tykättyjä nuo "jääkoristeet" ja ihmetystä aiheuttivat,kesäkuumalla!!!

Sen veden voi myös värjätä jos haluaa,karamelliväreillä.

En nyt ihan ymmärtänyt tuota sellofani asiaa. Miten sitä laitetaan siihen maljakkoon ja millainen se maljakko voisi olla? Idea kuulosti kivalta, mutten saa mieleeni kunnollista järkevän näköistä kuvaa siitä :(

Yhteistyössä