Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Saman summan mä kyllä saan tietääkseni äitys-sekä vanhempainvapaan aikana,jos en väärin muista.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Saman summan mä kyllä saan tietääkseni äitys-sekä vanhempainvapaan aikana,jos en väärin muista.. :ashamed:
Kyllä alussa saa isomman äitiysrahan, se summa vastaa suunnilleen samaa, kuin palkkaa saanut, sitten (oisko 2 tai 3kk:n jälkeen) summa pienenee vähän.. paitsi jos minimi rahan saat, niin sitten taitaa olla saman koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Kyllä alussa saa isomman äitiysrahan, se summa vastaa suunnilleen samaa, kuin palkkaa saanut, sitten (oisko 2 tai 3kk:n jälkeen) summa pienenee vähän.. paitsi jos minimi rahan saat, niin sitten taitaa olla saman koko ajan.
Lukeeko tässä kelan lapussa sitten väärin?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Alkuperäinen kirjoittaja Eri:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
No jospa sä sitten olet joku erityistapaus? Noin se on mennyt mulla, tutuillani ja tuttujen tutuilla
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Tilli harmailee:Tarkkaa summaa en muista, alussahan nykyään saa enemmän, ja sitten pienenee, mutta siinä 1800 e/kk se pyöri
Saatko minimin? Se on sama koko ajan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekat 56 päivää saa 90% ja sen jälkeen 70 vai 75%.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekat 56 päivää saa 90% ja sen jälkeen 70 vai 75%.
Mitä 90%,miksi tossa ei lue mitään sellaista..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ekat 56 päivää saa 90% ja sen jälkeen 70 vai 75%.
Mitä 90%,miksi tossa ei lue mitään sellaista..
Onko sun tulot yli 45000e? Jos, niin silloin korotusta ei tule, mut muuten kyllä kuuluu tulla, jos päivärahan perusteena on työtulo.