Piti tulla sanomaan ihan samaa... Voisi mennä enemmänkin sillä saattaisin lämmittää saunaa vähän useammin ja ottaa muutaman saunasiiderin, tehdä jotain ihania suolaisia piirakoita (joita muksut ei ikinä suostu syömään) ja salaatteja! Käydä ehkä ulkonakin syömässä... Ah!Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:jos olisi tiukkaa, niin pärjäisin varmasti 20 e, mutta sen kerran kun saisin viikon olla itekseni, niin haluisin varmaan herkutella ja meniskin sit helposti 100e...
juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:jos olisi tiukkaa, niin pärjäisin varmasti 20 e, mutta sen kerran kun saisin viikon olla itekseni, niin haluisin varmaan herkutella ja meniskin sit helposti 100e...
Samoin! Muistan opiskeluaikanakin ja kun olin sinkku, ettei ruokaan juuri rahaa saanut tärvättyä, mulla on aina ollut outoja mieleitekoja ja herkutteluruokiaAlkuperäinen kirjoittaja Michella:50? pärjää vallanmainiosti! pystyy herkuttelemaanki vaik
Oho! Meillä ei mene paljoa enempää nyt ja meitä on 2aikuista ja 2lasta, joista toinen vaipoissa (laskin siis ne vaipat tuohon ruokarahaan).Alkuperäinen kirjoittaja gr:600e mulla meni yksin asuessa kauppaan kuussa. eli 150e viikossa
Ei tietenkään! Kysehän oli lähinnä siitä että jos sitä nyt kolmen lapsen äitinä saisi kerran olla viikon ihan rauhassa niin tulisi aivan varmasti ostettua kaikkea sellaista spesiaalia jota ei syystä tai toisesta lasten kanssa tule ostettua. Pärjäisin sen viikon vaikka 20eurolla jos niikseen tulee.Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:miettikää noita summia vanhaan markka aikaan!?
menikö sillon kellään yhden hengen ruokiin 600 markkaa viikossa
:wave: :ashamed: Jos siis rahaa oli. Äijä osti viikonloppueväiksi veneelle sapuskaa n. 800 markalla ja minä söin kaiken...Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:miettikää noita summia vanhaan markka aikaan!?
totta. summa on sama, merkki on eriAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja::wave: :ashamed: Jos siis rahaa oli. Äijä osti viikonloppueväiksi veneelle sapuskaa n. 800 markalla ja minä söin kaiken...Alkuperäinen kirjoittaja LauNel:miettikää noita summia vanhaan markka aikaan!?
Mutta kun nykyään markka on euro. Jos kahvi maksoi markan tai kaksi, nykyään se maksaa euron tai kaksi.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:ve vois olla siinä 20-50e, riippuen siitä ostanko herkkuja vai en...