Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onnea pienelle miehelle! :heart: Samaa vuosikertaa kuin omakin poika.
Melkeen masentuu kun kattoo juhlakuvia... Itellä tiedossa armotonta puurtamista vielä kuukausi, mut sitten on kyllä onneks juhlaakin tiedossa rutkasti ja vielä tärkeitä juhlia.![]()
Onnea pienelle isolle miehelle :heart: Hassuja nuo Legot, taitaa olla kaikkien lasten lemppareita. Ja 5 v muksu täälläkin.
Lego Friends ja näitä ei voi olla liikaa. En ole joulun jälkeen nähnyt olohuoneen ison pöydän pintaa ja nyt on menossa ruokapöydän valloitus. Leikkiköön, ei haittaa mua. Tänään täytyy raivata hetkellisesti vieraiden vuoksi.
Meiän poika on outo, kun ei ole koskaan oikein legoista perustanut. Aina niitä tulee kyllä lahjaksi. Itsekin sorruin ostamaan joululahjaksi pojalle ja kokosin aattoiltana innoissani itse.![]()
Meiän poika on outo, kun ei ole koskaan oikein legoista perustanut. Aina niitä tulee kyllä lahjaksi. Itsekin sorruin ostamaan joululahjaksi pojalle ja kokosin aattoiltana innoissani itse.![]()
Muistan yhden aaton, kun en saanut leikkiä uusilla Legoilla. Isi kokos ensin ja totes aina ettet sä osaa vielä, isi laittaa nää ensin malliksi. Meistä on sellainen valokuvakin kun faija kokoo ja minä mökötän vieressä.
Legojen parissa aika kyllä kulkee nopiaan. Joskus itsekkin innostuu niitä kasailemaanSitten pojatkin jo sanoo, että voisitko äiti päästää meidätkin leikkimään.
Vähän "autoin" tänä aamuna Tuhkimon linnan kanssa. Kaikki mun tekemä purettiin. Ei saa mennä sotkemaan lapsen leikkejä.