Paljon olisit valmis maksamaan tälläisesta vauva paketista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso masu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso masu

Vieras
40 kpl erinlaisia sisävaatteita 56-62 cm. Vaatteet siistejä, ihan normi kamaa H&M, Lindex, Tutta jne.

Leikkimatto uutena ollut 35,-, hoitolaukku uutena ollut 40,-, itkuhälytin uutena noin 100,-, rintapumppu käsikäyttöinen uutena 30,-.

Kaikki ollut käytössä yhdellä lapsella. Ovat hyvässä kunnossa ja ehjiä.

Oon ostaas kaverilta enkä tiedä mitä maksaisin hänelle.

N. 60-80 e ehkä maksaisin. Riippuu vähän vaatteista jne. Tosin itsellä ei ollut käytössä hoitolaukkua eikä itkuhälytintä ja leikkimattokin oli tosi vähällä käytöllä.

Itse maksaisin noista enintään 70e.Vaikka kuinka olisi ollut uutena kallita,niin käytetty on aina käytetty.Vertailemalla hintoja mitä niistä pyydetään,niin saat vähän tietoa siitä mitä kannattaa maksaa :)

100-150? Kyllä noista uutena tosiaan hintaa kertyis ja sais varmaan kaveriskin myytyä ne vaikka netissä kalliimmallakin. Musta oikein käypää tavaraa. Joku sano että rintapumppua ei huolis, musta se on ollut ihan korvaamaton kun on tarvinnu varastoon lypsää maitoa joitain kertoja. Ja käytetty oli munkin oma, saahan sen nyt putsattua ja puunattua.

Miettisin että hintaluokka ois 70-150e ja kysyisin suoraan kaverilta, paljon haluaa. Jos menee hintaluokassa alakanttiin, maksaisin hiukan enempi, kun kuitenki hyvää tavaraa, ja jos yläkanttiin, koittaisin tinkiä tai jättäisin jotain pois, esim. osan vaatteista tms.

vaikia ihminen olen :laugh: :saint:

Kaverini sano mulle että maksan omantunnon mukaan. Sen takia kyselenkin paljon laitan hänelle, kun en nyt ilmasiks viitti ottaa. Voisin saada häneltä seuraavaakin kokoa olevat vaatteet.

Siis vaatteet on ihan tavallisia. Valkoista, raidallista, värikästä bodyja (lyhyt hihaista ja pitkää hihaa), farkut, kolmet verkkarit, pari kollage pukua, yöpaitoja. Vaatteet ei oo mitään kalliita merkki vaatteita. Mun mielestä nättejä. Ei varmaan tuu kaikkii käytettyy, mut otan silti kaikki ja katon et mitä käytän.

Itkuhälytin on meille hyvä kun asutaan omakotitalossa. Keittiö ja lastenhuone on eri puolella taloa. Kuulee heti kun toinen heräilee.

Mä oon jo keittäny ton rintapumpun. Miks en ottas käytettyä. En huomaa mistään että olis käytetty. On ainakin valmiina jos tarvii.

Itsekin ajattelin noin satasta. Tyytyväinen olen pakettiin. Vielä kun pääsen niitä käyttämään pienelle.

Kiitos hinnoittelusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Maisuli:
Vaatteet 25 e
Leikkimatto 10 e
Hoitolaukku 10 e
Rintapumppu 10 e

Itkuhälytintä en ostaisi, vaan hakisin kaupasta radiopuhelimen.

Kun itkuhälyttimen ilmeisesti otat, niin maksaisin n. 30 e. Yhteensä siis n. 85 e.

Me ostettiin kavereilta

-kolme ISOA kassillista vaatetta vauvalle (mm. toppapuku)
-heillä käyttämättömäks jäänyt äitiyspakkaus
-Fisher Pricen värisevä babysitter
-Brio Primo-turvakaukalo

Maksettiin heille 200 euroa, kun otin sitten rahan sen äitiyspakkauksen tilalla ja siihen ei tarvinnut lisätä itse kuin 50e.

Maksaisin nyt reilummin jotta kaverisi antaa ja myy sulle tulevaisuudessakin vaatteet sun muut. Ei siis ylihintaa, mut sen verran, että just tarjoaa toistekin. Satanen kuulostaa kohtuulliselta. Mut se on mun mielipide - mä oon huono ottaa puoli-ilmaiseks vastaan, varsinkin jos tiedän et ystäväkään ei kovin rikas...

Yhteistyössä