kirppu
Olettaen, että myytävänä on ollut tyyliin lastenvaatteita ja -kenkiä, leluja, kirjoja, dvd:itä jne., ei siis mitään isompaa (esim. turvakaukaloa tai vaunuja...).
Turussa.Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
JärvenpäässäAlkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
Mulla oli myyty juurkin tällä viikolla kaksi toppahaalaria ja kolmet Kuomat. Jkl.Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Mulla olisi ainakin 4 toppahaalaria, 3 välikausipukua + hirveät määrät sisävaatteita. Kannattaisko topat jättää syksyyn ja viedä vain välikausivaatteet? Mahtaako kengät kelvata? Itse en osaa ajatella ostavani käytettyjä kenkiä mutta kun niitäkin tuolla on muovipussillinen niin en oikein tiedä, mitä niille tekisin.
Mulla oli itselläni 4 päivän myynti 163 euroa, ja mietin, että onko tuo kohtuullinen summa suhteessa siihen, mitä "yleensä". Pöytävuokra on 25 ?/2 viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
ei hyvää päivää! missä on noin halpaa??? täällä 37?/vko pöytävuokra!Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:Mulla oli itselläni 4 päivän myynti 163 euroa, ja mietin, että onko tuo kohtuullinen summa suhteessa siihen, mitä "yleensä". Pöytävuokra on 25 ?/2 viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
Mulla oli Lassien G-tech-haalarit 8 ja 10 euroa kappale. Molemmat käytettyjä mutta hyväkunoisia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä te sit pyydätte noista haalareista, että menee kaupaksi muttei ihan ilmaiseksi? Onko paljon pidetty mutta ehjä Remun 104cm:n haalari 5?:n arvoinen? Koitin listata noita meillä olevia vaatteita mielessäni ja laskea, paljonko niistä voisi saada mutta en kyllä saanut satastakaan. Ja siinä tosiaan olisi 4 toppahaalaria, 3 vk-pukua, harkkariluistimet, kahdet Kuomat + kahdet SuperFitit sekä hirveä läjä sisävaatetta.
JKL. Mun osuus on siis 25 ?, kaverin kanssa yhteinen pöytä. Koko hinta on siis 27 ?/vko, 2 vkoa 50 e.Alkuperäinen kirjoittaja h:ei hyvää päivää! missä on noin halpaa??? täällä 37?/vko pöytävuokra!Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:Mulla oli itselläni 4 päivän myynti 163 euroa, ja mietin, että onko tuo kohtuullinen summa suhteessa siihen, mitä "yleensä". Pöytävuokra on 25 ?/2 viikkoa.Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
höh mää tarviisin just sen kokosiii... harmi etten osunnu paikalleAlkuperäinen kirjoittaja mä:olin tänään 3 tuntia...sain 3 euroa! kukaan ei tarvinnut "pieniä" 74-80cm vaatteita,turha reissu.
Kaupungeissa tahtoo olla kaikki kalliimpaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Onpas kalliita pöytävuokria! Meidän kylällä vuokra 15e/vko tai sitten jos ottaa 4 vkoa, niin kympin per viikko.
Missä päin?Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Onpas kalliita pöytävuokria! Meidän kylällä vuokra 15e/vko tai sitten jos ottaa 4 vkoa, niin kympin per viikko.