Paljon olette saaneet rahaa kirpparimyynnillä viikossa?

• Viestiketjun aloittaja kirppu
  • Ensimmäinen viesti
kirppu
Olettaen, että myytävänä on ollut tyyliin lastenvaatteita ja -kenkiä, leluja, kirjoja, dvd:itä jne., ei siis mitään isompaa (esim. turvakaukaloa tai vaunuja...).

Mulla oli pytä 2 viikkoa, mutta ekalla viikolla meni huomattavasti suurempi osa tavarasta, kuin tokalla viikolla.

Sain paikkavuokran jälkeen 350? käteen ja mulla oli myynnissä pääsääntöisesti vauvanvaatteita. Kallein yksittäinen tuote oli 8?, suurin osa tuotteista oli alta 3?.

Tampereella
Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tampereella:
Häh! Noin paljon! Missä päin myytte? Itse olen suunnitellut varaston käymistä läpi ja kirpparikeikkaa mutta olen pähkäillyt, että saakohan sieltä edes pöytävuokraa takaisin.
Järvenpäässä

Tampereella
Mulla olisi ainakin 4 toppahaalaria, 3 välikausipukua + hirveät määrät sisävaatteita. Kannattaisko topat jättää syksyyn ja viedä vain välikausivaatteet? Mahtaako kengät kelvata? Itse en osaa ajatella ostavani käytettyjä kenkiä mutta kun niitäkin tuolla on muovipussillinen niin en oikein tiedä, mitä niille tekisin.

kirppu
Mulla olisi ainakin 4 toppahaalaria, 3 välikausipukua + hirveät määrät sisävaatteita. Kannattaisko topat jättää syksyyn ja viedä vain välikausivaatteet? Mahtaako kengät kelvata? Itse en osaa ajatella ostavani käytettyjä kenkiä mutta kun niitäkin tuolla on muovipussillinen niin en oikein tiedä, mitä niille tekisin.
Mulla oli myyty juurkin tällä viikolla kaksi toppahaalaria ja kolmet Kuomat. Jkl.

kirppu
Mulla oli itselläni 4 päivän myynti 163 euroa, ja mietin, että onko tuo kohtuullinen summa suhteessa siihen, mitä "yleensä". Pöytävuokra on 25 ?/2 viikkoa.

vieras
Mitä te sit pyydätte noista haalareista, että menee kaupaksi muttei ihan ilmaiseksi? Onko paljon pidetty mutta ehjä Remun 104cm:n haalari 5?:n arvoinen? Koitin listata noita meillä olevia vaatteita mielessäni ja laskea, paljonko niistä voisi saada mutta en kyllä saanut satastakaan. Ja siinä tosiaan olisi 4 toppahaalaria, 3 vk-pukua, harkkariluistimet, kahdet Kuomat + kahdet SuperFitit sekä hirveä läjä sisävaatetta.

h
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
Mulla oli itselläni 4 päivän myynti 163 euroa, ja mietin, että onko tuo kohtuullinen summa suhteessa siihen, mitä "yleensä". Pöytävuokra on 25 ?/2 viikkoa.
ei hyvää päivää! missä on noin halpaa??? täällä 37?/vko pöytävuokra!

kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä te sit pyydätte noista haalareista, että menee kaupaksi muttei ihan ilmaiseksi? Onko paljon pidetty mutta ehjä Remun 104cm:n haalari 5?:n arvoinen? Koitin listata noita meillä olevia vaatteita mielessäni ja laskea, paljonko niistä voisi saada mutta en kyllä saanut satastakaan. Ja siinä tosiaan olisi 4 toppahaalaria, 3 vk-pukua, harkkariluistimet, kahdet Kuomat + kahdet SuperFitit sekä hirveä läjä sisävaatetta.
Mulla oli Lassien G-tech-haalarit 8 ja 10 euroa kappale. Molemmat käytettyjä mutta hyväkunoisia.

kirppu
Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja kirppu:
ei hyvää päivää! missä on noin halpaa??? täällä 37?/vko pöytävuokra!
JKL. Mun osuus on siis 25 ?, kaverin kanssa yhteinen pöytä. Koko hinta on siis 27 ?/vko, 2 vkoa 50 e.

Kahdelta viikolta sain 360? ja juuri tyhjennetystä pöydästä sain 160? yhden viikon aikana. Vauvanvaatteita ja -tarvikkeita sekä ylimääräisiä leluja myytiin pois. Muutama aikuisten vaate meni myös. Hinnat olivat lastenvaatteissa 1-2? ja kallein lelu oli 4,50?.. Kaikki lelut menivät oikeastaan ihan saman tien kun ne pöytään vein. Täyttelin viikon aikana pöytää lisää. :)

Yhteistyössä