Paljon olet pudottanut painoa viimeisen kk aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MammaHimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MammaHimpula

Uusi jäsen
01.06.2007
29
0
1
Niin, siinä se kysymys tulikin.

Eli kaikki me enemmän tai vähemmän laihduttajat, paljon olette saaneet kuukaudessa painoa tippumaan?

Minä kävin tänä aamuna puntarilla (tosin epäilen, että se on rikki :laugh: )
ja se näytti -5,1kg vähemmän, mitä n. kuukausi sitten. Meinasin pudottaa silmät päästäni, kun luku olikin kaksinumeroinen |O

Mutta nyt sitten hehkuttelun jälkeen pelottaa, että tuo vaaka onkin ihan oikeasti rikki. Lapsonen nimittäin nakkasi sen melko lujaa yksi päivä lattialle... tänä aamuna ennen punnitusta vaihdoin patteritkin, mutta jaa.. :headwall: :headwall:

Morjensta! Itse olen nyt saanut n. kuukauden aikana 7 kg pois painosta. Vielä on kuitenkin työtä jäljellä ja paljon. Yritän syödä kevyemmin ja vähemmän mutta välillä tulee innostuttua syömään enemmän. Karkit ja jätskin jätin pois ruokavaliosta n. kuukausi sitten ja siitä se painon pudotus alkoi ja hyvää vauhtia mennään, välillä hissukseen ja välillä kiihtyneempää tahtia mutta pääasia että alaspäin ollaan menossa. Että tsemppiä sullekin!

Juu, no täällä ei ole kehumisen varaa.. Mistä he**etistä sitä itsekuria saa, ko mulla ei ole sitä ollenkaan!!! Aina vaan tulee ajateltua, että mitä väliä vaikka syönki.. Blaa, elämä ei maistu taas ollenkaan!! :kieh: :kieh: :kieh: :snotty:

Yhden kilon. Tiukassa on kilot. Välillä olen sortunut herkutteluun, mutta iltasyömisen olen lopettanut kokonaan, koska iltaisin on tullut santsattua leipää. Toukokuussa aloitin ja 4,5 kiloa on lähtenyt.

Sauvakävelyllä olen käynyt ja pientä kiinteytystä on tapahtunut ilmeisesti myös. Ainakin mies sanoo, että näkyis jo kropassa. En ole uskaltanut mitata mittanauhalla, kun tuo puntarin katsominen jo ahdistaa.

Mahtavaa!! Hienoa!! Hyvä nähdä että muillakin tippuu reippaanlaisesti. Opettelen nyt juomaan vettä kun en siitä aikaisemmin piitannut, on ollut lapsena joskus kammo kraanavettä kohtaan kun mun synnyinseudulla oli kamalan makuista kraanavettä mutta täällä on aika hyvää eli jos se nyt vaikka rupeaisi maistumaan niin olisi jotain mikä auttaisi myös tähän painon pudotukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mahtavaa!! Hienoa!! Hyvä nähdä että muillakin tippuu reippaanlaisesti. Opettelen nyt juomaan vettä kun en siitä aikaisemmin piitannut, on ollut lapsena joskus kammo kraanavettä kohtaan kun mun synnyinseudulla oli kamalan makuista kraanavettä mutta täällä on aika hyvää eli jos se nyt vaikka rupeaisi maistumaan niin olisi jotain mikä auttaisi myös tähän painon pudotukseen.

Veden sijasta voi juoda osan vaikka ainakin vissyä,light mehua tms.Veteen meinaan todellakin kyllästyy äkkiä

:x :D

Tsemppiä,hienosti ootte kaikki tiputtanut vain KK aikana!

Yhteistyössä