paljon miun pitäs painaa että paino indeksi olisi 28?

• Viestiketjun aloittaja auttakee tyhmää...
  • Ensimmäinen viesti
auttakee tyhmää
mitenhän löyhästi ne niitä antaa?? onko kenelläkään kokemusta kun olen pyöreämmän näköinen mitä olen painoltani... niin mittaako ne siellä että se on varmasti tuo 67kg..

Ei varmaan kannata lähteä leikkimään tuommoisen asian kanssa... Jos haluat painoa pois niin se lähtee ihan liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota muuttamalla... Itse jokainen toki tekee omat valintansa, mutta lienee "terveellisempää" laihduttaa muilla metodeilla kun lääkkeen avulla.

auttakee tyhmää
itse söin niitä joskus. sain ostetua netistä kun eräs ihminen ei niitä enää tarvinnut.. lähti 5kg.. toimi hyvin... ja kun söin 1-2 päivässä pysyi paino hyvin hallinnassa. nyt ne on kuitenkin loppu.. en ole syönyt 3kk ja vaikka kuinka yritän likkua ja olla syömättä rasvaista, paino tuntuu humailevan kokoajan... ottaisin ne taas avuksi. mutta mietin saisinko niitä apteekista.... itselläni on niin kiireinen työ että joudun syömään aina kiireellä vain jotain mitä saa. koska ei ole paikkaa missä lämmitää tai pitää ruokaa kylmässä.. silloin syön vain töissä ollessani, muutaman leivän tai jotan muuta autossa, ja kotona vasta lämpimän ruan.. normaali elämän rytmi ja ruokailu on mahdotonta. siksi tarvitsen apua painon hallintaa...

Yhteistyössä