Mut leimataan varmaan huonoksi äidiksi ja mies muka nössöksi, mutta aika lailla tehdään kaikki tasapuolisesti. Mies on vuorotyössä, joten on useita iltoja myös kotona. Hoidetaan iltarutiinit joko yhdessä tai sitten toinen vain. Riippuu onko toinen kauheankin väsynyt. Kun ollaan yhdessä kotona päivä- ym. rutiinit sujuvat yhdessä melko tasapuolisesti. Mies tiskaa, laittaa ruokaa(ehkä harvemmin) siivoaa, pesee pyykkiä ehkä jopa enemmän kuin minä. Toki pääpaino on minulla silloin kun hän on töissä, ja autoon yms. en minä ole ainakaan vielä koskenut. Ehkä syy se etten niistä mitään oikein ymmärrä peltejä syvemmälleDD Kumpikin saa sitten vapaa iltoja ja harrastusaikaa myös aika tasapuolisesti.
Mutta sanoinkin tässä yksi päivä miehelle, että mulla taitaa sitten olla se hyvä mies. Mää rakastan tuota yli kaiken ja on kyllä sen verta miehekäs, ettei tuon uskois kotitöitä tekevän. Vaikka lasten suhteen olen tarkka, niin kovin siistiä meillä ei usein ole. Tai siis likaista ei ole, mutta leluja sitäkin enemmän. Mies sitten välistä siihen sotkuun kyllästyy ja alkaa itse siivoamaan.
Mutta sanoinkin tässä yksi päivä miehelle, että mulla taitaa sitten olla se hyvä mies. Mää rakastan tuota yli kaiken ja on kyllä sen verta miehekäs, ettei tuon uskois kotitöitä tekevän. Vaikka lasten suhteen olen tarkka, niin kovin siistiä meillä ei usein ole. Tai siis likaista ei ole, mutta leluja sitäkin enemmän. Mies sitten välistä siihen sotkuun kyllästyy ja alkaa itse siivoamaan.