Paljon maksatte kirppiksellä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Aikuisten, naisten?

Saappaita ja nilkkureita saa uuten anttilasta 15e, niin kirpparilla 3e maksaisin, mutta ostan kengät kuitenkin uutena itelleni ja lapsille.

Joo naisten kenkiä. Ajattelin kyllä laittaa ihan pilkka hinnalla että ainakin menisivät. Itsekkin ostan kengät uutena mutta ainakin lasten kengät ovat menneet heti kirpparilla kaupaksi.

Itse en ymmärrä, kuinka täällä ihmiset eivät halua maksaa kirppareilta ostetuista kengistä kuin muutaman hassun euron, vaikka kengät olisivat vähän käytetyt ja alkuperäinen hinta pitkälle toista sataa tai enemmän. Itse pyydän aina hyvän hinnan uudehkosta tavarasta, oli kauppapaikka kirppis tai huutis. Aina olen saanut pyytämäni summan, koska ihmiset ymmärtävät hyvän päälle. Tai ei näköjään ehkä kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Huutis jehu:
Itse en ymmärrä, kuinka täällä ihmiset eivät halua maksaa kirppareilta ostetuista kengistä kuin muutaman hassun euron, vaikka kengät olisivat vähän käytetyt ja alkuperäinen hinta pitkälle toista sataa tai enemmän. Itse pyydän aina hyvän hinnan uudehkosta tavarasta, oli kauppapaikka kirppis tai huutis. Aina olen saanut pyytämäni summan, koska ihmiset ymmärtävät hyvän päälle. Tai ei näköjään ehkä kaikki.

Kerros paljon vois laittaa mustille nahkasille, pitkävartisille, bootsi- tyylisille, ohut kärkisille, kengille hintaa. Varressa jotain kirjailua mustalla langalla.
Itse kun en edes tiedä näiden hintaa uutena. Ois helpompi miettiä hinta jos tietäis osto hinnan uusina.

kirppikselle 10% hinta alkuperäisestä, eli jos kengät maksoi alunperin satasen, pyydä kymppi. jos kakssataa, 20e. eiks tää 10% oo ihan yleinen käytäntö? tietysti ei mistään paskasta kuluneesta kehtaa pyytä mitään, mutta toisaalta ei sellasta kauheen monet ees yritä myydä.

Yhteistyössä