Paljon maksaisitte reimatec 86 setistä? Vai onko huono aika myydä? muoks lisäsin kuvan.

H-E-P-P-U-L-I

Aktiivinen jäsen
21.07.2006
2 415
1
36
Paljonkas maksaisitte reimatec välikausisetistä? Takki, housut, rukkaset, pipo koko 86.

Takki ja housut uudenveroiset, pipo ja käsineet vähän kuluneemmat?

Vai onko nyt huono aika myydä vk vaatteita. Huutikseen siis laittelen pieneksi jäänyttä pukua.

Mä oon huono ottaa kantaa, kun itse en käytetyistä maksais kovinkaan paljon. Itse möin reimatecin talvihaalarin (kuin uusi) 35 eurolla aikanaan.

Ja mun mielestä aika on ihan hyvä. Tai sitten voit odottaa vähän syssynpään.

Laittasin itse huutikseen tuossa kuukauden/kahden päästä, lähtöhinnaksi vaikka 25?. Ja veikkaan että saat setistä ainakin 50?. Huutiksessa aina joku huutaa hyväkuntosista suht. paljon. Tsemppiä, älä myy liian halvalla.

Täällä ei kannata kysyä, koska vastaukset on tosiaan jotain luokkaa 10e. :D

Mutta huutiksessa saat varmaan helposti 50e noista, mutta varmaan parempi aika vasta elokuussa.

Itse sain juuri selvästi kuluneemmasta haalarista 35e plus postarit eikä ollut edes Reimatec, mutta kosteussuojapuku kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä ei kannata kysyä, koska vastaukset on tosiaan jotain luokkaa 10e. :D

Mutta huutiksessa saat varmaan helposti 50e noista, mutta varmaan parempi aika vasta elokuussa.

Itse sain juuri selvästi kuluneemmasta haalarista 35e plus postarit eikä ollut edes Reimatec, mutta kosteussuojapuku kuitenkin.

Ok, laitoin tuon huutikseen kokeeksi. Jos ei mee kahdessa viikossa, niin katotaan vaiks kk päästä uusiksi. Meillä täällä pohjosessa kun on nyt pitäny niin kylmää et ollaan käytetty vk vaatetta.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
No nuo reiman välikausivaatteet oli ainakin anttilassa nyt puoleen hintaan, että että..

auts. No katotaan.

Vai oliko se -30%! :D Mutta kuitenkin aika hyvissä alennuksissa oli, mutta eiköhän nuo viimeistään mene syksyllä kaupaksi, kun alet loppuu ja tarve taas kasvaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamacita-:
mikäs noiden ostohinta oli? puolet siitä maksimissaan :)

En kyllä tarkalleen muista mutta kinttaat noin 20e, lakki noin 15e, housut ja takki noin 100e yht.

Mä oon ostanut uusia puoleen hintaan alesta. Joskus jopa -70%. Noista maksaisin max 30 euroa, mutta pitää olla tosi hyväkuntoiset.

Yhteistyössä