Paljon maksaisit käytetystä vk-haalarista? kalliita..

• Viestiketjun aloittaja köyhäkö lie
  • Ensimmäinen viesti
hellsbells
Käytetystä ehkä 10-15 euroa MAX. Just ostin kirpparilta rukka-merkkisen vkhaalarin pojalle 2 eurolla. Viat oli niinkin suuret että toinen jalkalenksu oli vaihdettu ja puvun etumuksessa oli pieni ( alle puoli senttinen ) tahra joka haaleni hyvin pesussa.

..
Mulla ainakin on lähes virheetön erikoiskuosi myynnissä samaan hintaan kuin olen sen alennusmyynnistä ostanut. Kun puhutaan puvusta, joka maksaa alennettunakin aina vähintään 60€, niin tyhmäähän sitä olisi uudenveroisena myydä tyyliin 15 eurolla.

Juu en minäkään kerran päällä pidetystä Lassie G-tecistä maksanut kuin 30€ kirppiksellä ja se oli kipuraja, mutta tietyt merkit nyt maksaa alunperinkin tuplat uusiin G-teceihin tms verrattuna.

"Milla"
Olen maksanut noin 30-50 euroa riipuen kunnosta ja merkistä (ominaisuuksista). Huuto.netistä löytyy kyllä halvallakin, jos hinta on tärkeä. Itse olen ainakin saanut jopa uudenveroisia Reimateceja ja Ticketejä tuolla hinnalla.

"vieras"
Suunnilleen puolet uuden normaalihinnasta olen valmis maksamaan. Mun suosimiani merkkejä ei myydä koskaan -70% alennuksella, hyvin harvoin edes -50% alennuksella, muuta kuin joko ihan pikkukokoja tai sitten niitä kaikista suurimpia. Minun suosimani merkit eivät juuri kulu yhden kauden jäljiltä, joten säästöä se 50%: kin on.

Riippuu niin paljon kunnosta, merkistä, väristä jne. Mutta ehkä 30-40€ maksimi mitä olisin valmis maksamaan.

Ostin itse alennuksesta uuden reimatecin välikausihaalarin 50 eurolla tytölle, oli vielä ihan nätin värinenkin, olin tosi tyytyväinen :)

Itse hinnoittelisin ehkä niin että siistikuntoinen käytetty puku menisi noin 1/3 täydestä ostohinnasta. Tai että satasen haalarista pyytäisin sen kolmekymppiä.

"Milla"
Olen huomannut että tyttöjen värejä löytyy paremmin alennusmyynnistä kuin poikien värejä tai unisex-värejä. Eli ale-tangoilla on usein vaaleanpunaiset ja lilat puvut.
Itse ostan huuto.netistä koska en jaksa lähteä kauppoihin ja saan rauhassa valita kotona tuotteita. Halpa hinta lisäbonuksena.

Yhteistyössä