paljon maksaa nojatuolin uudelleen verhous!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yleensä ne verhoilijat haluaa tilata itse sen kankaan tai ainakin ohjeistaa millasta kangasta kannattaa itse ostaa. Tukevaa verhoilukangasta joka maksaa sit vähän enemmän.
Mulla maksoi tolin istuinosan täydellinen remontti 150e, pidin kyllä kalliina! Siihen tosin kankaan sijasta tuli nahkapala, mutta eihän se palanen iso ollut pelkkään istuimeen.
Kyllä ne maksaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
muita!? eli pelkän kankaan vaihto kun tuoli hyvä mutta kulunut

Usein verhoilijat ei myöskään ole samaa mieltä siitä että pelkkä verhoilu riittää: jos on käytetty tuoli niin täyte voi olla lunttaantunut niin ettei uusikaan kangas istu hyvin.
Tuoli kannattaa viedä näytille verhoilijalle joka sen nähtyään voi kertoa mitä sille haluaa tehdä ja osaa arvioida hinnan.

maksaa hyvinkin enemmän, kuin tuoli. Ellei ole sitten tosi kallis! Mutta kysy verhoomosta, eihän sitä koskaan tiedä- Ammattikoulusta kannattaa kysyä, siellä voivat tehdä oppilastyönä edullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyydä arvio:
Yleensä ne verhoilijat haluaa tilata itse sen kankaan tai ainakin ohjeistaa millasta kangasta kannattaa itse ostaa. Tukevaa verhoilukangasta joka maksaa sit vähän enemmän.
Mulla maksoi tolin istuinosan täydellinen remontti 150e, pidin kyllä kalliina! Siihen tosin kankaan sijasta tuli nahkapala, mutta eihän se palanen iso ollut pelkkään istuimeen.
Kyllä ne maksaa.....

Oliko tuolissa joustimet vai oliko vaahtomuovi? Mitä kaikkea remonttiin kuului? Ja otathan huomioon, että ei verhoilijakaan voi tilata nahkaa vain sitä pientä palaa joka sun tuoliin tarvitaan vaan hän joutuu ostamaan vähintään puoli vuotaa ja jos huonosti käy kaikki se mitä jää sun tuolista käyttämättä jää verhoilijalle jos sitä kukaan muu asiakas ei osta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kallista se on, verhoilukankaatkin maksavat melkein maltaita.

Verhoilukankaita saa myös huokeasti. Hinnat on yleensä 30 ->. OMa nojatuolikankaani joka on helppohoitoinen ja kostealla pyyhittävä maksoi 36e/metri ja nojatuoliin sitä meni 2,5 metriä.

Yhteistyössä