Paljon maksaa MLL hoitaja vuorokaudeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eevariitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eevariitta

Vieras
ei oikein onnistu vesipuisto tai kylpyläreissu vauvan kanssa ja isommat kuitenkin vaatii jotain äksöniä lomalla....

paljonkohan maksaisi mll hoitaja noin 24 tunniksi?

oho, aika kallista näyttää olevan. pitää kyllä miettiä jos onnistuisi mukaanotto, vaikeuttaa kyllä reissua aika paljon. enkä haluaisi jättää vieraalle mutta ei ole tuttujakaan tässä nyt tarjolla

Alkuperäinen kirjoittaja eevariitta:
oho, aika kallista näyttää olevan. pitää kyllä miettiä jos onnistuisi mukaanotto, vaikeuttaa kyllä reissua aika paljon. enkä haluaisi jättää vieraalle mutta ei ole tuttujakaan tässä nyt tarjolla

Juu, kallista on, eikä kuitenkaan sitten takeita mimmonen hoitaja sieltä ees tulee. Yleensähän ovat kai ihan hyviä, mutta paras ystäväni kun sieltä hoitajan palkkasi lastansa vahtimaan häidensä ajaksi, niin tuli semmoen tytönhupakko joka oli ihan hukassa joka asiassa. Semmoselle en ikinä lastani kyllä hoitoon jättäis...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Alkuperäinen kirjoittaja eevariitta:

Juu, kallista on, eikä kuitenkaan sitten takeita mimmonen hoitaja sieltä ees tulee. Yleensähän ovat kai ihan hyviä, mutta paras ystäväni kun sieltä hoitajan palkkasi lastansa vahtimaan häidensä ajaksi, niin tuli semmoen tytönhupakko joka oli ihan hukassa joka asiassa. Semmoselle en ikinä lastani kyllä hoitoon jättäis...

Niin, en minäkään vauvalle ottais mitään MLL:n hoitajaa, ne on kuitenkin semmoisia 15-kesäisiä tyttöjä monet. Isommalle muksulle voisin ottaa MLL:n hoitajan.

Saako vauvaa edes jättää noin pitkäksi aikaa Mll:n hoitajalle, joskus hoitoajoissa oli rajoituksia. Vauvassa on kuitenkin suuri vastuu. Mitä jos kysyt lomakohteeseen hoitajaa joka katsoisi vauvan perään vaikka päikkäriajan ja touhuaisit sen aikaa isompien kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Saako vauvaa edes jättää noin pitkäksi aikaa Mll:n hoitajalle, joskus hoitoajoissa oli rajoituksia. Vauvassa on kuitenkin suuri vastuu. Mitä jos kysyt lomakohteeseen hoitajaa joka katsoisi vauvan perään vaikka päikkäriajan ja touhuaisit sen aikaa isompien kanssa..

Kannatetaan. Mun kaverille taas kävi niin (ja tämä on totta, olin itse mukana) että vanhempi rouva oli hoitajana, ja soitti yhtäkkiä että hän lähtee nyt sairaan äitinsä luo sairaalaan ja paiskas luurin korvaan ja lähti. Ja jätti siis 2-vuotiaan yksin heidän asuntoon. Olis nyt edes ottanut mukaansa!

Meillä MLL:n hoitaja ei ollut koskaan aikaisemmin edes pitänyt vauvaa sylissään. Muutenkin olivat melko lailla avuttomia, en olisi voinut yksin jättää lasten kanssa ainakaan toista hoitajaa. Joten kannattaa ainakin etsiä ensin hyvä hoitaja kokeilemalla niitäkin pitäisi MLL löytyä.. mutta tuurista tosiaan on kiinni.

Kun odotin esikoistani syksyllä 2000, olin tuolloin 20v, niin olin MLL hoitajana.
Hoidin 3päivää (pe-su) 3kk ikäistä poikaa + koira, kun vanhemmat lähti häämatkalle laivalle.
En kyllä muista minkä verran se summa oli, mutta joku "könttä" se oli, ei ainakaan niin et tuntitaksa x tunnit.

Meillä on mll kautta hyvä hoitaja vauvalla. Sellanen 19 täyttävä oikein kelpo tyttö. Alussa vähän tietämätön vauvoista mutta tosi nopeasti oppi ja huomaa että hoitaa hyvin+poika tykkää. Vuorokaudeksi en vauvaa jättäs kelleen vieraalle. Sinne mll kun soitti niin kyl ne kyseli tarkkaan minkä ikäinen lapsi ja mihin tarvii hoitajaa ja sen perusteella valkkasivat, kuulemma täällä ei edes laiteta asialle 15v jos kyseessä
pikkulapsi.

Yhteistyössä