paljon maksaa miehelle kaulaketju?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä vuosi sitten ,sellasen olisko noin puolisensenttiä leveä. Maksoin yli 6oo,vaikka sain tutulta myyjältä erittäin hyvät alennukset.
Ja mun titääkseni se oli vielä vanhoilla hinnoilla,kun ne just sillon nousi. Ja siis kultainen.

hui kamala :O haluaisin miehelle kaulakorun, mutta toi on kyllä kallis mun pussilleni.. ja varmaan ainoa mikä pysyis miehellä ehjänä!!!
voi että :( eniten haluisin kultaisen kun kihlasormuskin on kultainen, sotiiko sitten kauheasti jos on hopeeta ja kultaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
hui kamala :O haluaisin miehelle kaulakorun, mutta toi on kyllä kallis mun pussilleni.. ja varmaan ainoa mikä pysyis miehellä ehjänä!!!
voi että :( eniten haluisin kultaisen kun kihlasormuskin on kultainen, sotiiko sitten kauheasti jos on hopeeta ja kultaa..

En mä tiiä riiteleekö.. ehkä enemmän kuitenkin merkkaa se mistä se mies tykkää,ja pitääkö.

Mun mies oli vaan aina toivonut sellasta kultaista paksua ketjua,vaikkei ikinä ikinä pidä muita koruja. Tällähetkellä edes sitä kihlasormusta.

mun mies ei oo ikinä pitäny koruja, tai on kun sai rippilahjaks kultasen ketjun ja ristin ja se hajos kuukaudessa kun repäs paidan päältään, samoin kävi kahdelle muulle ketjulle ja nyt sillä ei vuosiin ole ollut kun toi sormus..

Yhteistyössä