Paljon maksaa iso voileipäkakku tilattuna?

  • Viestiketjun aloittaja hintoja
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:
Voithan kysyy paljon maksaa sulle tekemisestä. Ku sanot et tarvikkeet oli 35e? pitää sulle jäädä työstäki vähän. Anoppi tekee siihen tupperwaren suorakaiten muotoseen sen kakun... jos yhtään auttaa tieto:(
Juu, mä tein samanlaiseen ja täytekerroksia oli 5.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä_kysymys:
Sinulta on tilattu kakku, muttei kysytty hintaa..?
Siis tein ystävälle kakun hänen juhliin ja hinta jäi auki. Ystävä on siis reilu ja maksaa varmasti sen mitä pyydän ja varmaan vähän ylimääräistäkin.
Mietin tosiaan vaan, että millaista hintaa voi pyytää.
 
milla
mä oon usein tilannu eräältä kotileipurilta (siis työkseen kotonaan leipoo ihmisille tilauksesta) voileipäkakkuja, ja hänellä yhdestä vuokaleivästä tehty (on kyllä suht. reilukokoinen) kakku on maksanut noin 30 euroa. eli tosi edullisesti tekee. löytyiskö teidän lähistöltä ketään kotileipuria? varmasti paljon edullisempaa kuin konditorioissa.
 
tekijä
monilla ei ole hajuakaan mitä raaka-aineet maksaa.jos haluaa hyvän savuohitåtteisen voileipäkakun ja päälle tyyllikkäät kylmäsavu/rapukoristukset niin minini raaka-ainekustannukset on 45-50e ja missä on työpalkka voileipäkakkuun täytteidentekemiseen täyttämiseen koritamiseen menee väh.2 tuntia.vähän arvostusta myös tekemiselle.miksi aina ruokatuotteita pitää tehdä kavereille ja sukulaisille ilmaiseksi.jos pyydät kaveria vaikka suunnitteleen tai tekeen jotain ohjelmia tai joku muu ammattiapu niin moniko tekee ilmaiseksi.jokainen arvostaa omaa osaamista
 
"mä"
Mä tein n. vuosi sitten kaverin juhliin ison kinkku-metwurstikakun (paahtoleipää meni 40 palaa) laskin sillon materiaalikustannukset ja niihin meni n. 50 euroa, että pyydä nyt vähintään sen verran että saat edes materiaalikulut katettua.
 

Yhteistyössä