Paljon lyhennätte opintolainaa

erityisesti kiinnostaa sellaset jotka ovat kotihoidotuella tai muulla tavoin "valtion elätteinä" ja nauttivat hurjia summia eri tukien muodossa.

Täytys mennä juttelee pankkitädin kanssa oman lainan maksusuunnitelmasta joku päivä..
 
Jaa niin, olishan tietenkin kiva kuulla miten paljon sitä saldoa on sinne lainatilille kerääntynyt, mulla on lähemmäs 7000e ja laskeskelin että mullakin toi 50e/kk olis aika maksimi tällä hetkellä.
 
Pikkis
Lyhennän 20?/kk, ja sitten aina kesä-ja joulukuussa sen summan minkä pankki ilmottaa. Nyt kesäkuussa maksettavaa 194?, ja pankin kans sovin tästä erästä, että puolet maksan nyt ja loput heinäkuussa.
 
Mä yritin hakea sitä kelan korkoavustusta, mutta koska olen ollut töissä satunnaisesti ja saanut kotihoidotukea, niin mun tulot on ollu just jotain 10e/kk liian korkeet tässä kevään aikana etten sitä tukea sitten saanut.
 
.
lyhensin 50 euroo ja samalla säästin 50-100 euroo kuussa toiselle tilille ja sitten helmikuusa kävin maksaa koko paskan pois, eli 1400 eruoo. en todellakaan olisi uskonut että saan tämän kaiken tehtyä äitiyslomalla.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja .:
lyhensin 50 euroo ja samalla säästin 50-100 euroo kuussa toiselle tilille ja sitten helmikuusa kävin maksaa koko paskan pois, eli 1400 eruoo. en todellakaan olisi uskonut että saan tämän kaiken tehtyä äitiyslomalla.
ja korot maksoin itse.
 

Yhteistyössä