paljon laitan sokeria ohjeessa 1/4 dl??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28640521:
Tästä puuttui sellainen irvailufiilis joten saatan uskoa että olit jopa ihan tosissasi : /

Toivon mukaan nämä tälläisen matikkapään omaavat eivät ole sairaaloissa töissä.. Voisi olla potilailla meno villiä.. :)

[QUOTE="vieras";28640534]Toivon mukaan nämä tälläisen matikkapään omaavat eivät ole sairaaloissa töissä.. Voisi olla potilailla meno villiä.. :)[/QUOTE]

Tai sitten niitä potilaita ei ole kohta ollenkaan... :(

[QUOTE="tieto";28640609]Höpö höpö, kun lukee tuon ääneen niin sehän on ihan selkeä:

yksi kautta neljä desiä.

Ap:n tulee nyt mitata se muu taikina, sokeria tulee yksi desi jokaista neljää taikinadesiä kohti.[/QUOTE]

Aaa, totta. Se on yhden suhde neljään. Hitsi, kun on aikaa siitä, kun viimeksi leivoin mitään.

[QUOTE="vieras";28640612]No, älä nyt oikeesti yllytä tyhmää... :D Se on sitten teidän syy, jos ap:n tortut menee piloille... ;)[/QUOTE]

Ei, olin itsekin väärässä, kuten varmaan huomaat. Olen pahoillani virheellisestä neuvostani, ap.

[QUOTE="tieto";28640613]Mä niin tahtoisin nähdä sen valmiin leipomuksen :D[/QUOTE]

Niin mäki. Kuka uskaltaas maistaa. :D Kyseessä on mahdollisesti vähän makeahko leivonnaanen...

Yhteistyössä