paljon keikoilla/konserteissa käyneet, kysymys teille:

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kim Herold omisti mulle kappaleen, sellaisen hitaan kitara biisin, jossa soitti ja lauloi ilman bändia rakkkaudesta. Ihmettelin vain että onko tämä joka keikalla tapa (kun en käy juurikaan keikoilla), ja miksi hän näin tekee. Haluuko hän pesää, vai miksi? Kun muilla todellisilla fanittajilla varmaan viiltää sydämestä tällainen. Mä mä en ollu edes lähelläkään lavaa, tai edes tanssimassa. Vaan kauimmaisessa nurkassa istumassa...
 
ap
se sanoi että seuraavan biisin omistan eräälle kauniille naiselle, ja katsoi minuun päin. Sitten osoitti sormella ja sanoi; omistan tämän sinulle jolla on sellaiset ja sellaiset hiukset ja istut siellä pöydän päätypaikassa. Ja kun osoitin itseäni ja sanoin että minäkö, huuli pyöreenä hämmästyksestä, niin se sanoi että "niin, sinä juuri" ja hymyili. Ja kun kysyin sit mun vieressä istuvalta kaverilta että puhuuko se tosiaan mulle, niin Kim sanoi että "just sinä, kyllä mä just sulle puhun" :) Olin todi yllättynyt siis, enkä meinannut uskoa...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
No oliko kyseessä sun polttarit tai synttärit tai jotain? Kaverit pyytäneet omistamaan biisin sulle? Tai sit on pyydetty jollekin toiselle ja Kim erehtyi :LOL:
Ei ollut synttärit/polttarit, vaan oltiin menty keikkaa katsomaan kaverin kans kahdestaan, selvinpäin autolla. Ja kaikki ympärillä olevat ihmiset tuijotti mua puolet laulun ajasta. Arvatkaa oliko noloa. Kauhee kun joku tosi fani katsoi murhaavati mua, kun fanit oli koko illan hyppiny siinä lavan edessä ja laulaneet joka laulun ulkoa Kimin kans... Ja sit se omistaakin laulun mulle. Kukaan muu samanvärisillä hiuksilla ei istunut siinä baarissa, joten se oli tasan tarkkaan mulle. Eli en erehtynyt :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No konsertti on "pikkuisen" eri asia kuin Kim Heroldin keikka. :whistle:
Eikös konsertiksi voi sanoa esitystä jossa on useampi laulaja kuten Elämä Lapselle-konsertti. Ja siellä voi siis esiintyä vaikka Kim Herold. Ja halusin tietää että sanooko laulajat tällaisia juttuja usein keikoilla tai konserteissa...
 
ap
haluun vaan tietää että onko tämä yleinen tapa joka keikalla (kun en käy juurikaan keikoilla), ja miksi hän näin tekee. Haluuko hän pesää, vai miksi? Kun muilla todellisilla fanittajilla varmaan viiltää sydämestä tällainen.
 
Mä olen ollut useammallakin Bon Jovin keikalla, jossa ne on "omistaneet" biisejä tietyille faneille. Ei tosin siksi, että kyseiset fanit ois olleet jotain supersexyjä vosuja, vaan siksi, koska näillä faneilla on ollut mukanaan banneri tai kyltti, jossa ne on toivoneet jotain biisiä, jonka bändi on sitten soittanut. Samaa tekee mm. Bruce Springsteen.
 
ap
Voi herranen aika, onko sulla lukuhäiriö: kun kysyn vaan, että onko tämä yleinen tapa vain ei?! Kun itse en tiedä!

Mutta ilmeisesti ei ole yleinen tapa, mitä nyt sain näistä muutamista vastauksista mielikuvan...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Mä olen ollut useammallakin Bon Jovin keikalla, jossa ne on "omistaneet" biisejä tietyille faneille. Ei tosin siksi, että kyseiset fanit ois olleet jotain supersexyjä vosuja, vaan siksi, koska näillä faneilla on ollut mukanaan banneri tai kyltti, jossa ne on toivoneet jotain biisiä, jonka bändi on sitten soittanut. Samaa tekee mm. Bruce Springsteen.
Kiitos vihdoinkin asiallisesta vastauksesta :)
 

Yhteistyössä