Paljon käyttörahaa 12v tytölle 'päivä Tukholmassa-risteilylle'?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiskä miettii

Vieras
aamupalat ja illallisbuffetti maksettu etukäteen. Itse en ole menossa mukaan vaan menee tuttavaperheen kanssa.

Paljonko te tuollaiselle kolmen päivän rupeamalla laittaisitte mukaan? On myös junamatkat täältä Helsinkiin, useampi tunti. Su aamusta ti iltaan.

Riippuu vähän, mitä tekëvät siellä Tukholmassa ja onko ne täysiä päiviä? Pitääkö jotain syömisiä maksaa ja entäs ostokset?

Mä itse voisin ajatella omalleni 300€ eli satanen/päivä. Sanoisin, ettei kaikkee käytä, jos ei tarvi. Mä kuitenkin haluaisin, että rahaa on mielummin liikaa, kuin liian vähän.

eli ihan vain käyttörahaa, minkä verran!
junamatkat,laivamatka, aamupala ja illallisoöytä maksettu.
Muutaman tunnin kiertelevät keskustan kaupoissa varmaan.
Eli välipalat (ehkä jtn lounasta), ostokset, herkut yms...

Riippuu lapsen rahankäyttötaidoista ja vähän siitäkin missä päin itse asutte, tai siis käyttekö vastaavissa hooetämmissä ja muissa kaupoissa Suomessa vai tahtooko lapsi hankkia pintamuotinsa itse Ruotsista.

Vähintään 50 e antaisin.

ehkä 50 euroa päivä eli 150. tuttavaperheen vanhemmille voisin antaa jonkin verran lisää, ja saisivat siitä antaa "järkeviin" ostoksiin. esim vaatteet, tuliaisiin jne

[QUOTE="vieras";26106713]ehkä 50 euroa päivä eli 150. tuttavaperheen vanhemmille voisin antaa jonkin verran lisää, ja saisivat siitä antaa "järkeviin" ostoksiin. esim vaatteet, tuliaisiin jne[/QUOTE]

Tämä oli mielenkiintoinen vastaus. Jos tuttavaperheen vanhemmille antaa rahat järkeviin ostoksiin, jotka sisältävät vaatteet, tuliaiset yms. niin mihin tuo 150e sitten olisi tarkoitus käyttää?

[QUOTE="mä";26106769]Tämä oli mielenkiintoinen vastaus. Jos tuttavaperheen vanhemmille antaa rahat järkeviin ostoksiin, jotka sisältävät vaatteet, tuliaiset yms. niin mihin tuo 150e sitten olisi tarkoitus käyttää?[/QUOTE]

humputteluun?

Yhteistyössä