Paljon ikäeroa "väärään" suuntaan

  • Viestiketjun aloittaja Vanhus
  • Ensimmäinen viesti
Vanhus
Onko kellään ollut vastaavaa tilannetta ja onko se kaatunut omaan mahdottomuuteensa..
Olen 28 vuotias kolmen lapsen yksin huoltaja. Vanhin lapsista on jo koulussa ja nuorimmat ovat 2,5 vuotias ja 6kk ikäinen. Olen eronnut lasten isästä jo nuorimman raskaus aikana. Nyt olen tavannut ihanan miehen joka on kuitenkin minua 7 vuotta nuorempi, eli 21v ja lapseton. Tulemme hyvin juttuun, hän suhtautuu lapsiin luontevasti ja vaikuttaa kaikin tavoin juuri sellaiselta ihmiseltä jollaisen miehekseni haluaisin. hän haluaisi seurustella vakavastikin eikä häntä tunnu ikäero vaivaavan, mutta minua vaivaa. Voin melkein tuntea ihmisten puheet selässäni kun kylällä kuljetaan. Pelkään myös polttavani näppini kun hän pian huomaa ympärillään kaikki kauniit nuoret naiset eikä ehkä enää jaksa tälläisestä vanhasta yksinhuoltajasta kiinnostua.. Myös mieityttää miten tuollainen nuori mies pystyy ikinä sopeutumaan tähän lapsiperheen elämään. Onko tämä tuhoon tuomittu suhde vai onko jollain oikeasti toimiva parisuhde vastaavassa tilanteessa? :/
 
Kyllä voi toimia!
Minulla ja miehellä ikäeroa 11 vuotta ja samat ajatukset pyöri itselläkin päässä kuin sinulla... no, kohta ollaan neljä vuotta oltu naimisissa ja eka yhteinen muksu tulossa.. Ei kun rohkeutta ja heitä ennakkoluulot romukoppaan, teillä voi olla todella hieno tulevaisuus edessä! :flower:
 
En ymmärrä et miten muka asia olis väärään suuntaan.Mulla on itteeni 6vuotta nuorempi mies.Ollaan kohta vuos naimisissa oltu,yksi yhteinen lapsi kohta 8kk tyttö ja seuraavaa yritetään.Itelläni on kaksi edellisestä avoliitosta.Ei kypsyys ikää katso.
 
Meillä on samalainen ikäero.Mulla lapsi aiemmasta liitosta sekä kaksi yhteistä.Yhdessä ollaan oltu kohta 6 vuotta,joista naimisissa 3v.
Mies on hulluna edelleen minuun,tavalla jota en aiemmin ole edes kokenut!Osoittaa sen monilla tavoin,sanoin sekä teoin =)
Ikäero vaivasi aluksi minua,muttei häntä.Mut nykyisin en minäkään sitä ajattele. :)
 
eihän
tuo ole edes paljon!! Se on vähän pöhköä jos nainen seurustelee vaikka viisikymppisenä parikymppisen kanssa, vaikken silti lähtisi tuomitsemaan, ihanaahan se on os kaksi ihmistä tekee toisensa onnelliseksi! Ja varmasti viisikymppinenkin tietää että ei 7-kymppisenä ole välttämättä ihan hehkeimmillään enää mutt mies on nelikymppisenä vielä nuori... Joten on siinä riskit, ja itse tuntisin olevani lapsiinsekaantuja jos ottaisin niin nuoren... Mutta sulle ja teille onnea ja rakkautta ja siitä vaan!!
 
neito
No mie olen myös löytänyt itseäni 6 vuotta nuoremman miehen... Aluksi asia vaivasi, muttei enään. Mies vakuutteli, ett mie olen juuri oikea hänelle ja sopivan ikäinen. :p Ensimmäistä lasta jo yritetään, vauvakuume on kova molemmilla :heart:

Eli ei mitään hätää, nauti ja ole onnellinen! :hug:
 
Minä 11 vuotta vanhempi kuin mieheni,yksi yhteinen lapsi.
Yhdessä oltu 7 vuotta ja siitä kesällä 4 naimisissa.
Minulla tytär ensim.liitosta nyt jo täysi.-ikäinen.Hyvin mennyt ja menee.
Aikuisempi kuin tyttären isä joka minua 2 vuotta vanhempi.
Joskus alkuun mieleen hiipi ajatus että miettii nuorempaa,mutta enää ei jaksa edes vaivata asialla päätään.
Jos lähtee niin lähtee se ei iästä kiinni ole.
 
Ei tuo 7. vuoden ikäero ole paljoa. Eikä yleensäkään siinä pitäis olla mitään "väärää" tai "tuomittavaa" jos nainen on miestään useamman vuoden vanhempi...
Itse olen miestäni 11 vuotta vanhempi. Aluksi tietty ajattelín, että tää taitaa olla vain ohimenevä homma, mutta sitten aika piankin huomasin, että ikäero ei merkitse mitään. Meillä on hyvä olla yhdessä. Enää en ajattele ikäeroamme. Olemme olleet 3 v yhdessä..
Hauskaa kevättä teille, ja unohda tuo ikäero. Siihen ei todellakaan kannata takertua...
=)
 
Minulla ja miehelläni on ikäeroa 6 vuotta,tosin mieheni on minua vanhempi.Itse en koskaan ottaisi minua nuorempaa miestä,periaatteesta.
Miehet kehittyvät muutenkin naista hitaammin ja aina kun näkee nuorempia miehiä niin kyllä ne aika pentuja on.Eli juuri siinä 20-24 vuoden tienoilla... :whistle: (Itse olen alle kolmikymppinen).

Eräällä tuttavallani oli aika paljonkin vanhempi nainen ja he seurustelivat parisen vuotta, mutta sitten alkoi miehen silmät avautua ja huomasi että ikäeroa oli todellakin liikaa.Se suhde lopahti siihen.Eli näitä "silmien avauksia" voi tapahtua, kun näkee nuorempia pareja. :\|

Mutta teidän ikäero ei ole kauhean paljon, mutta ymmärrän kyllä muiden mielipiteen miehen iästä.Hän on kyllä aika nuori 3 lapsen "isäpuoleksi".
 

Yhteistyössä