Paljollako puhut kuukaudessa ja mikä liittymä?

Siksipä kysyn, kun täytyisi keksiä uusi liittymä, eikä mitään hajuakaan, mihinkä vaihtaisin. Olen tarkan markan tyttö ja omani ei enää palvele parhaalla mahdollisella tavalla. Olen käyttänyt monta vuotta Soneran Zerofortya, kun olen aina ollut kova tekstailemaan. Hoidin aikanaan kaikki asiani tekstaten, joten laskut olivat vain 17euron luokkaa pitkään. Enää tuosta tuhannesta viestistä tulee tosin käytettyä vain puolet ja rupattelisin enemmän. 25euron saldon vielä siedin, mutta nyt kun mennään yli 40euron, niin olen kauhuissani! Onkohan nykyään mitään mahdollisuutta edes puhua halvalla? :)

mulla elisan perusliittymä ja puhelin laskut olleet korkeimmillaan 15e/kk
mutta en ihan noin paljon kyllä tekstaa että en tiä mikä olisi hyvä... onhan niitä sellaisia liittymiä missä kumpiakin kuuluu siihen kiinteeseen hintaan.... siitä sitten vaan vertailemaan en suoraan osaa auttaa..

Neltsu
Mulla on tele finlandin mega puhepaketti 1000 min/ kk mikä maksaa 35,80?. Lisäksi tekstaripaketti 100 joka maksaa 1.99?. Kuukaudessa puhun helposti 15 h joten tuo paketti tulee minulle halvimmaksi, jos niin voi sanoa -varmaan halvinta ois pistää koko puhelin kiinni ;)

vieras
Mulla taas on joku vanha elisan liittymä, enkä muista millon viimeksi oisin saanut laskua. Tekstaan jonkun verran. Puhelut on yleensä lyhyitä. Sillon kun puhun pidempään yleensä soitetaan mulle päin, monella kun on joku monen kympin liittymä, jossa "ilmaista" puheaikaa jää muuten käyttämättä. ;)

Keittiönoita
Mun känälasku on yleensä 7-10 euroa kuukaudessa. Saunalahden joku liittymä. Tekstarit viidelle vastaanottajalle ilmaiset. Tohon känälaskuun puhun työpuhelutkin.

Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
dna se kaikista suurin puhepaketti + puhelin silti tulee lasku 200e pintaan millä saisin hillittyä itteni :headwall: :headwall: :headwall: viime kuun lasku oli 285e pintaan :ashamed: :ashamed: :ashamed:
:eek: :eek:

Mulla on miehen kanssa yhteensä n.50-60e/ kk ja sekin on miusta kamalan paljon- sonera kun on :kieh:

pakkaannun tähän ketjuun
Vaihdoin liittymän telefinlandilta dna:lle, eilen piti kortti vaihtaa. No nyt sekä uusi että vanha kortti sanoo SIM-kortin rekisteröinti epäonnistui. Laitoin jo eilen sähköpostia asiakaspalveluun, ja äsken uudestaan, mitään ei ole kuulunut. Piru vie, minä tarttisin tuota luuria töissäkin, eikä se toimi!!! Onko kellään kokemusta moisesta, tai kuinka kauan tuon asiakaspalvelun kanssa menee???

Yhteistyössä