Paljoko rahaa 14 v tytölle synttärilahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppe-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muppe-78

Aktiivinen jäsen
12.09.2006
1 250
0
36
On mun kummityttö ja en oo kerenny mitään ostamaan. Just oli joulu ja ostin 25 ? neuleen h&m ltä. Yleensä en ole isoja laittanut kun ollaan vähissä rahoissa itekkin.

Paljoko muut laitatte/laittaisitte?

Paljon te ootte saanu markka-aikaan ite lahjaks tuon ikäsenä?

Mä ku muistelisin ett 50mk oli jo paljon...mut nykyaikana varmaan 20? sellanen summa. Huoh, on se elämä kallista..

Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Ok, no kahta kymppii mäkin mietin sopivaksi

Eikä sun välttämättä rahaa tarvi antaa.Esim lahjakortti johonkin esim pentik.Tai osta pussilakanasetti ym.Tai ala kerämään hänelle jotain astia sarjaa esim se kiva muisto

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Alkuperäinen kirjoittaja muppe-78:
Ok, no kahta kymppii mäkin mietin sopivaksi

Eikä sun välttämättä rahaa tarvi antaa.Esim lahjakortti johonkin esim pentik.Tai osta pussilakanasetti ym.Tai ala kerämään hänelle jotain astia sarjaa esim se kiva muisto

En kerkee enää kun huomenna mennään kahville, muuten oisinki jotain ostanu tai hakenu lahjakortin mut unohin käyä ajoissa ja tänään tuli vasta kutsu kahville

Eikä sun välttämättä rahaa tarvi antaa.Esim lahjakortti johonkin esim pentik.Tai osta pussilakanasetti ym.Tai ala kerämään hänelle jotain astia sarjaa esim se kiva muisto[/quote]

kysy häneltä huomenna että jos rupeisit kerään jotai serjaa mistä hän itse tykkäisi