söikkö normisti?Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mua o´n laihduttanu tosi nopeesti ja paljon
Samma här :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Kuluu vissiin 500 kaloria enemmän päivässä. Tosin mä sitte söinki ihan pirusti enemmän eli en ainakaan laihtunu :saint:
Niin ja söin tosi paljon herkkuja enkä harrastanut muuta liikuntaa kuin vaunujen kanssa kävelyä rauhallisesti pari kilometriä päivässä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua myös laihdutti nopeesti ja paljon. 4kuukaudessa tippui yli 20 kiloa.
kuin hevonen. Synnäriltä alkaen. Esim: mein piti itse hakea iltapala käytävältä. Sen sai kyllä viedä huoneeseen, tai syödä siinä ruokasalissa. Mä vein huoneeseen, ja kerran kätilö tuli vastaan ja pysäytti mun ja sanoi "iltapala isille kuuluu vain perhehuoneessa asuville". Mä katsoin hölmistyneenä että mun mieshän lähti jo kotiin, tässä on varmaan joku väärinkäsitys. Se katsoi mun leipiä ja mua ja kysyi, jaksaako noin pieni nainen syödä noin monta leipää. Mä sanoin hakevani lisää jos jää nälkä. Ja olinkin niin nälissäni että hain vielä yöpalaa. Kätilöt nauroiAlkuperäinen kirjoittaja ?:söikkö normisti?Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Mua o´n laihduttanu tosi nopeesti ja paljon
Ei saa laihduttamalla laihduttaa, mutta siis normaalisti syöden ja imettäen paino tippuu ja SAA TIPPUAKIN. Maidon riittävyyteen se ei vaikuta mitenkään. Itseltä ni lähti 25 kiloa kuudessa kuukaudessa ja täysimetin sen 6 kk ja imetän edelleen (lapsi kohta puolitoista vuotta). Painoa 52 kiloa nyt.Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Imettämällä ei saa laihduttaa =)
n.500kaloria päivässä/enemmän se vie,mutta mulla ainakin jatkuva jano/nälkä on estänyt turhat kuvitelmat niistä paljon puhutuista "entisistä mitoista"
Ei saa laihduttamalla laihduttaa, mutta siis normaalisti syöden ja imettäen paino tippuu ja SAA TIPPUAKIN. Maidon riittävyyteen se ei vaikuta mitenkään. Itseltä ni lähti 25 kiloa kuudessa kuukaudessa ja täysimetin sen 6 kk ja imetän edelleen (lapsi kohta puolitoista vuotta). Painoa 52 kiloa nyt.Alkuperäinen kirjoittaja vitminen:Imettämällä ei saa laihduttaa =)
n.500kaloria päivässä/enemmän se vie,mutta mulla ainakin jatkuva jano/nälkä on estänyt turhat kuvitelmat niistä paljon puhutuista "entisistä mitoista"
Mulla kans vaan nousee ja nousee vaikka ruokavalio entisellään! Miten tämä voi olla mahdollista?Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:Mulla nousi paino, vaikka ihan normaalisti söin. Imetys kun loppui ni painokin tippu. Et ei se kaikilla päde.