Ihan murheellinen olet. Ikinä en ole sinua nähnyt, ei mitään muistikuvaaMulla ei oo muuta elämää ku tää palsta, ja silti kukaan ei edes tiedä kuka mä oon vaikka tällä nikillä palstailen, tosin pääosin harmaana. Äärimmäisen surullista.
Poikani 13 v. mitä sinä täällä teet? (ei kai kukaan muu syö hernekeittoa kylmänä?)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22903382:äiti 44 huuteli jostain sekopäästä, miten se minuun liittyy.
mä en ole syöny lämmintä ruokaa moneen päivään. äsken meni hernekeittokin kylmänä
minä krapulassa Pitäkää vaan outona Ainiin mut paljastus ketjuhan tää olikiPoikani 13 v. mitä sinä täällä teet? (ei kai kukaan muu syö hernekeittoa kylmänä?)
Ostin muuten tänään alesta vähän lankoja.Totuus on se, että mua ei saisi päästää kauppaan missä myydään villalankaa. Varsinkaan jos niitä lankoja on siellä alessa. :snotty: :kieh:
NIIIISK :'stick:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903595:Ihan murheellinen olet. Ikinä en ole sinua nähnyt, ei mitään muistikuvaa
Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22903610:Ostin muuten tänään alesta vähän lankoja.
Auuh, tuo sattuu! Nyt joudun lähtemään päivystykseen kun ronkit sarveiskalvoni haavoille!!! Paha ihminen!!!NIIIISK :'stick:
Koska harmailijat on pahimpia spämmääjiäAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903627:Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?
Mulle tuli eilen Novitalta 6kg lankaa ja ostin silti tänään 12 kerää. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22903610:Ostin muuten tänään alesta vähän lankoja.
Kyllä sinä sitten jaksat loputtomiin vinkua harmaista.Koska harmailijat on pahimpia spämmääjiä
En ikinä spämmää! Asialinkkejä pelkästään olen aina laittanut! Jos asialinjani ei miellytä niin se on asia erikseen, mutta spämmäilystä on turha huudella.Koska harmailijat on pahimpia spämmääjiä
:saint:opcorn:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903642:Auuh, tuo sattuu! Nyt joudun lähtemään päivystykseen kun ronkit sarveiskalvoni haavoille!!! Paha ihminen!!!
Tuohon en osaa vastata, jotkut linkit vaan jäävät siihen helpommin.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22903627:Kun moderaattorikin on paikalla niin kysyn miksi YouTuben musiikkilinkit jäävät spämmifiltteriin jos ne laittaa tänään oppimallani url-tekniikalla musaketjuun?
Ne samat linkit menevät läpi kun laitan ne äiti44v-tekniikalla eli kahtena kappaleena. Outoa!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22903731:Tuohon en osaa vastata, jotkut linkit vaan jäävät siihen helpommin.
Sulla alkaa olla totuudet sitten varmaan jo aika vähissä.En ole koskaan paikalla, kun totuuksia jaellaan.
Niin, en ole näkemässä kun palstalaisista jaetaan totuuksia. Onko se harmittavaa? No ehkä, jos on yhtä utelias kuin minä.Sulla alkaa olla totuudet sitten varmaan jo aika vähissä.
oliskin noin nuoriPoikani 13 v. mitä sinä täällä teet? (ei kai kukaan muu syö hernekeittoa kylmänä?)
Mäkin tykkään kylmästä ruuasta Kylmä pizza on parasta. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin olla nälkäinen ja raskaana ja saada eteensä tulikuumaa ruokaa... puhaltele siinä sitten, ihan silmissä sumenee.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22903843:mikä vaan ruoka menee kylmänä..
Kokeile kylmää kaurapuuroa, mielesi muuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22903843:oliskin noin nuori
mikä vaan ruoka menee kylmänä..