Leukistinen aksolotli
Mun 11 vuotiaalla pojalla on isommat jalat ja pää kuin mulla. Se ei ole silti mikään suuren kokoinen verrattuna muihin sen ikäisiin. Ennemminkin pieni.
ei niin.:|:xMä paljastan taas.... Mä vihaan oksentamista. :x Kaikissa olomuodoissaan. Kaikkien oksentamista. Sinun, minun, hänen. Mikä on erityisen ikävää, koska meillä on vatsatautia. Edellispäivänä minulla, nyt esikoisella. Ei kivaa.
Mites teidän sairastupa?ei niin.:|:x
en myönnä mitään:vampire:, mutta sairastuvassa on rauhallista. Paranemaan päin on potilas, päässee eskariin maanantaina. Kaksi toista vielä terveenä. VIelä kun joku siivoaisi..Mites teidän sairastupa?
Vai oletko sä toi edellinen noniinjoo-nikki, ja äitynyt pahistelemaan persvakoonasanan kanssa
Kyl sulla ja persvakoonasanalla on varmaan ollut sutinaa. Hyvä että teillä rauhoittuu... mä toivon että mä pääsisin maanantaiksi kouluun..en myönnä mitään:vampire:, mutta sairastuvassa on rauhallista. Paranemaan päin on potilas, päässee eskariin maanantaina. Kaksi toista vielä terveenä. VIelä kun joku siivoaisi..
Ihan sama mitä tänne vastaa.En lukenut aloitusviestiä, vaan pari vikaa sivua, en tiedä vastaako tämä edes kysymykseen
Mä olen tanssinut Espan lavalla keskellä päivää pukeutuneena laudoista tehtyihin "bikineihin", ja selvinpäin.Mä oon tanssinut Espan lavalla sateessa.
ikävä myöntää totuus, mutta ei ollut. Pyjamani taisi olla aika luotaantyöntävä. Täytyy ehkä riisua se illalla ja huudella persvaolle mitä hän vielä haluaa...Kyl sulla ja persvakoonasanalla on varmaan ollut sutinaa. :whistle: Hyvä että teillä rauhoittuu... mä toivon että mä pääsisin maanantaiksi kouluun..
fuksiaiset.Mä olin meidän vatstanssiryhmän kanssa. Yleisöä oli vähän, koska satoi.
Mikä on selitys sun lautabikineihin?
Taisi olla vittuilua siitä, että joku teki eilen tai edellispäivänäkö se oli oikeasti sellaisen aloituksen jossa luuli paljastavansa jostakin palstalaisesta jotain tärkeää. Oli sellainen "Tiedän varmasti että Pesky Pixie on lesbo"-tyylinen aloitus.en oikein käsittänyt aloitusta? vittuilua siitä jos joku kertoo täällä elämästään jotain vai häh?
Uhh, pikaista paranemista koko porukalle! Vatsatauti on kauheaa, tytöllä on ehtinyt olla KAKSI eri kertaa tämän vuoden puolella, lienee maailmanennätys? :OMä paljastan taas.... Mä vihaan oksentamista. :x Kaikissa olomuodoissaan. Kaikkien oksentamista. Sinun, minun, hänen. Mikä on erityisen ikävää, koska meillä on vatsatautia. Edellispäivänä minulla, nyt esikoisella. Ei kivaa.
Siis hetkinen!!! Minä tein hyvin asiallisen aloituksen ja odotan asiallisia vastauksia, pyydän bannia koko ketjulle heti, jos poiketaan aiheesta!Ihan sama mitä tänne vastaa.