Paljastan tietämättömyyteni- MP3 soitin vai mikä tämä nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa
Pieni ja vaaleanpunainen :D

Ja olemattoman huonoilla ohjeilla varustettu :snotty:

Tätä pitää ladata 2-3 tuntia ennen ensimmäistä käyttöä- tarkoittaako se sitä että siihen ei voi asennella ohjelmia sun muuta ennekuin se on ladattu?

Ja ladataanko siihen tosiaan virtaa tietokoneesta? :o

Ei se ainakaan aukaise mitään valikkoa kun mä tökkäsin sen tuohon tietokoneen reikeliin kiinni tuolla johdonnysällä.

Kyl vaan korvalappustereot c kasettien aikakaudella vaan olikin helppoja käyttää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Pieni ja vaaleanpunainen :D

Ei se ainakaan aukaise mitään valikkoa kun mä tökkäsin sen tuohon tietokoneen reikeliin kiinni tuolla johdonnysällä.

Usein nämä soittimet näkyvät tietokoneelle muistitikkuna / ulkoisena kovalevynä (esim. E: -asemana). Helpoimmillaan riittää, että kopioit musiikkitiedostot laitteelle ja alat soittamaan.

Ns. merkkisoittimet (iPodit jne) avaavat omat hallintaohjelmansa kun laitteen kytkee tietokoneeseen.

Mä oon varmaan aika lailla yhtä tekniikkaihme kuin sä mutta vastaan kun mullakin on tollanen pieni ja vaaleanpunainen :D
Anna sen rauhassa ladata se 2-3h ja sit vasta alat laittelee sinne musiikkia. Vilkuttaako vekotin punaista valoa? (Laitoitko virran päälle :whistle: )

Joihinkin malleihin on saatavilla myös verkkovirralla toimivia latureita (samanlaisia kuin kännyköiden).

Lukeeko siinä mitään merkkiä, mallia, numeroita tms? Kuulostaa kyllä mp3 soittimelta tai iPodilta =)

Siihen voi siirtää musiikkia ym vasta kun on ladannut hetken, eli anna olla kiinni esim eka 30 min ja sitten käytät sitä kuten muistitikkua (jos mp3). Kannattaa kuitenkin antaa olla latautumassa se ohjeessa mainittu aika ennen ekaa kuuntelua.

Jos kerrot kirjoitukset tai numerot tai lisätietdot niin voin auttaa lisää ;)

Kiitoksia, nyt vasta pääsin takas tähän, kun latailin tuon olemattoman ohjeen kanssa tänne tietokoneelle jotain.

Joo, tämä on sellainen kuin ZEN stone plus.
10 senttinen pikkuinen piuha, ei akkua tai pattereita siis.
Päällä on ja sininen valo palaa, mä ymmärsin että se vilkuttais kun on lataus valmis.

mulla on tossa laite missä lukee mp4
taitaa olla laatikossaan maailmanloppuun asti. en osaa käyttää, eikä taida käyttöä ollakkaan...

Miulla taitaa olla samanlainen, pinkki kans =)

Mut anna sen nyt ladata jonkin aikaa..se näkyy koneella niinkuin muistitikku ja siihen on helppo siirtää sit musiikkia.

Yhteistyössä