jaa-a eikai se alatie synnytyksen jälkeen ulkonäöllisesti koskaa ehkäpä ole sama :|
lihakset saa jumppaamalla kunton sisältä ~ tunnon mutta leikkauksella varmaan ulkomuodon.. kaippa noissakin on henkilökohtaisuuseroja
mua ei muute haittais vaik olis minkä näkönen mut siel ilmiselvästi jotain ylimäärästä joka hankaloittaa kävelyy joskus..joutuu kulkee pikkuhousun suojat housus jotta ei hankaa |O