palautuuko tuo alapää ikinä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaa-a eikai se alatie synnytyksen jälkeen ulkonäöllisesti koskaa ehkäpä ole sama :|
lihakset saa jumppaamalla kunton sisältä ~ tunnon mutta leikkauksella varmaan ulkomuodon.. :whistle: kaippa noissakin on henkilökohtaisuuseroja
 

Yhteistyössä