V
vieras
Vieras
Synnytyksestä on reilut 2vuotta,mutta tätä olen koko sen ajan miettinyt´. Alapää on ihan erilainen kun ennen synnytystä. Tuntuu,että sieltä "tippuu" jotain alas, tai siis on alempana kun ennen. Kohdun laskeumaa eka epäilin,mut lääkäri sanoin että kyllä se kohtu on ihan oikeessa paikassa. Silti tuntuu et kohdunnapukka on tuossa ihan edessä,sormella kun koittaa niin tuon ekan nivelen kohdalla. Mut mites sit seksi silti onnistuu hyvin,painuuko se sit vaan takasinpäin vai mit?
Tai sit mietin voisko se olla virtsarakon laskeuma? Kun toisaalta tuntuu/näyttäää,et tuo emättimen etuseinä olis jotenkin "näkösällä" eikä sitä ennen huomannut(tai ei kiinnittänyt huomiota)
Myös,näin nolosti selitettynää, aina kun olen isolla hädällä ja ponnistan,tulee "alaetupäähän" semmonen kumma pullistuma, tai siis näyttää et sieltä ois tosiaan jotain tulossa ulos,häpyhuule kiristyy yms.
Onko tää nyt ihan normaalia?? Ei ole tosiaan lääkäri mitään maininnut et joku hullusti olis.
Nyt vaan jännään tulevaasynnytystä,et pullahtaako kaikki sisuskalut sit pihalle
Tai sit mietin voisko se olla virtsarakon laskeuma? Kun toisaalta tuntuu/näyttäää,et tuo emättimen etuseinä olis jotenkin "näkösällä" eikä sitä ennen huomannut(tai ei kiinnittänyt huomiota)
Myös,näin nolosti selitettynää, aina kun olen isolla hädällä ja ponnistan,tulee "alaetupäähän" semmonen kumma pullistuma, tai siis näyttää et sieltä ois tosiaan jotain tulossa ulos,häpyhuule kiristyy yms.
Onko tää nyt ihan normaalia?? Ei ole tosiaan lääkäri mitään maininnut et joku hullusti olis.
Nyt vaan jännään tulevaasynnytystä,et pullahtaako kaikki sisuskalut sit pihalle