palautuuko tuo alapää ikinä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
ekasta synnytyksestä toivuin hyvin ja seksi ym tuntu samalta kun enenkin.
nyt ei...jotenki ihan vieras alapää ja tuntuu et yksi luu olis alenpana kun ennen..palautuukohan vai onko murtunu tai jotain vastaavaa,lapsi oli 4,7kg

Mulla sama juttu, yks kerta on yhdyntää ollut raskauden jälkeen ja tuntui kuin jokin luu ottaisi siellä vastaan, tai niinku hinkkais johonki kohtaan. Niin ja toinen synnytys oli mullakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla sama juttu, yks kerta on yhdyntää ollut raskauden jälkeen ja tuntui kuin jokin luu ottaisi siellä vastaan, tai niinku hinkkais johonki kohtaan. Niin ja toinen synnytys oli mullakin.

Niin ja kohta on 6kk synnytyksestä, ei vaan haluu kokeilla uudestaan ku oli niin hassu.

Mulla kesti tosi kauan. Monen kuukaudenkin kuluttua tuntui painon tunnetta/kipua alapäässä, varsinkin jos seisoi/käveli paljon. Oli myös iso vauva ja ajattelin, etten ikinä palaudu, mutta nyt on ihan ok ( vuosi synnytyksestä). Kyllähän ne sitten jälkitarkastuksessa katsoo.

Mullakin palautui ekan jälkeen ihan normaaliksi. Tokan kanssa tuli repeämiä (vauva 4,4 kg) ja kursivat kai kokoon jotenkin oudosti. Ei ole siis palautunut vuodessakaan.

nää on niin kurjia lukea ja kuulla :(
mulle on käyny päinvastoin, seksistä on tullu ihan taivaallista. ja synnytykset oli jotain ihan hirveää, revennyt tehty epparit ja kymmeniä tikkejä. luulin ratkeavani kahtia tai kuolevani. nyt n. 4kk edellisestä synnytyksestä ja asuisin vaan punkassa ukon kanssa :D
vaikka ensi alkuun olin niin kipeä etten antanu ukon edes halata ja sanoin että avioelämä on loppu, hanki itellesi tyttöystävä :D

mullakin joku tuolla alhaalla on vaihtanu lopullisesti paikkaa, koko alakerta on ihan eri kuin ennen lapsia. mutta se on ollu vain hyvä, kunhan ensin on aikaa kulunut! olen nykyään niin herkkä että meinaa tosissaan pissat tulla alle orgasmissa *nolo* ja taju lähteä.

jospa nyt antaisit vielä asialle aikaa. mä en edes harkinnu seksiä ennenkuin muhun ei sattunu yhtään mikään enää. tosin toi iso eppariarpi vieläkin välillä "kiukuttelee" mut se on mun taisteluarpeni. tuun toimeen sen kanssa.

No mulla meni kaks vuotta ennenkuin seksi alkoi tuntua samalta kuin ennen synnytystä. Joku arpi siellä tuntui kiristävältä tosi pitkään. Nyt toinen synnytys edessä ja jänskättää et kuin nyt käy.

palautuuhan se..mulla ihan normi kai tuo neljänki jälkee mut jotain ylimäärääistä sinne jäi :laugh: eli ulkonäöllisesti ja oon jo miettiny operaatio jos sais ne "ylimääräset" pois sielt hankaamasta :/

Yhteistyössä