Palautukset meni sitten ulosottoon?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yllättynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olin se vaativampi tässä suhteessa ja maksoin kaikki laskut pois, mies olis kattellut autoa itselleen....meinas käsirahaksi ton palautuksen laittaa, hyi mua kun en antanut mutta onpahan helmikuulle asti laskut maksettuna ja saa taas säästöön mitä ylimääräistä palkasta jää.

[QUOTE="vvv";30486826]Minä olin se vaativampi tässä suhteessa ja maksoin kaikki laskut pois, mies olis kattellut autoa itselleen....meinas käsirahaksi ton palautuksen laittaa, hyi mua kun en antanut mutta onpahan helmikuulle asti laskut maksettuna ja saa taas säästöön mitä ylimääräistä palkasta jää.[/QUOTE]

Ja ne säästöt menee sit tottakai sisustukseen? :rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30486789:
Eilen odottelin pentikin myymälän edessä puolisen tuntia ja oli hyvät tarkkailuasemat. Pariskuntia käveli virtanaan käsi kädessä sisälle ja naisilla posket rusotti innostuksesta. ...
sinne tais YHTEISESTI SUUNNITELLUT palautusrahat huveta. Ja eikun sakkorenkailla kotia kohti......

Kävikö mielessä, että nykyään myös naisilla voi olla omaa rahaa :o?! Pikkuisen vanhanaikainen ajatusmaailma, että nainen shoppailee miehen rahoilla. Tai ehkä sinä olet tuollainen ja oletat että niin on muutkin? Kannattaisi hommata sitä omaakin rahaa ja tulla tänne 2000-luvulle.

T: Kertaakaan en ole 35:n vuoden elämäni aikana miehen lompakolla käynyt, ja palkkakin on 50% isompi kuin puolisolla. Ihan omilla, ja vain omilla, rahoilla shoppailen.

Mä en koskaan pakottais ukkokultaa kaupoille. Siitä seurais vain itkua, hammastenkiristystä avioriisi ja ero.

Jos on joku sisustukseen liittyvä niin iso juttu etten itte sitä saa kotiin käyn kattomassa valmiiksi ja sit käydään vaan hakemassa se. Ukkokulta saa kyllä toki kertoa mielipiteensä ja jos hän ei missään nimessä tykkää, katotaan jotain muuta. Onhan toi myös hänen kotinsa.

[QUOTE="vieras1";30486684]Pidä toi mies. Oikeasti siis, älä rankaise muita naisia laittamalla sitä kiertoon :D[/QUOTE]

Just näin !
Tai jos laitat kiertoon niin autathan kanssasisaria tunnistamaan hänet ettei kukaan vaan retkahda tuollaiseen.

Tulee jotenkin niin mieleeni ex-mieheni...patologinen valehtelija joka oli velkaa sinne ja tänne eikä koskaan pitänyt asiallisena kertoa veloista minulle. Oli aika noloa ruokakaupassa kun kassa kysyi että maksatko miehesi velan nyt samalla..

Just näin !
Tai jos laitat kiertoon niin autathan kanssasisaria tunnistamaan hänet ettei kukaan vaan retkahda tuollaiseen.

Tulee jotenkin niin mieleeni ex-mieheni...patologinen valehtelija joka oli velkaa sinne ja tänne eikä koskaan pitänyt asiallisena kertoa veloista minulle. Oli aika noloa ruokakaupassa kun kassa kysyi että maksatko miehesi velan nyt samalla..

Mut laitoit silti ex- äijäsi kierrätykseen varoittamatta muita?

Yritin (ihan oikeasti) varottaa naista joka sekaantui tuohon mieheen minun jälkeeni mutta eihän hän uskonut. Patologinen valehtelija kun osaa todellakin kääntää mustan valkoiseksi ja tekee itsestään helposti kovin viehättävän.

Tuli sitten raskaaksi tuo seuraajani ja huomasi muutaman vuoden kuluttua että mies on todellakin juuri niin heittiö mitä minä sanoin hänen olevan. Erosi miehestä ja kertoi minulle sitten että hänkin yritti varottaa "seuraajaansa" mutta ei sekään nainen uskonut.

Tietojen mukaan tämäkin nainen on nyt lempannut kyseisen miehen kuutamolle mutta sitä en tiedä onko hän yrittänyt varottaa seuraavaa naista.

Onneksi samalla seudulla asuvat tietävät jo että mies on heittiö mutta vieraissa paikoissahan häntä ei tunneta : (

Alkuperäinen kirjoittaja laaman nöyhtä;30486789:
Eilen odottelin pentikin myymälän edessä puolisen tuntia ja oli hyvät tarkkailuasemat. Pariskuntia käveli virtanaan käsi kädessä sisälle ja naisilla posket rusotti innostuksesta. "Ihania tableteja ja ihana tyyny ja kato miten ihana kuppi ja siihen ihana matto ja ihana lankku ja meille kävis tuo kranssi ja aivan ihana kato viltti on ihan painavaa villaa ja siksi kallis ihana ja tätä sarjaa ja ja ja ja ..........."
Yksikään ukko ei puhunut mitään :D pipot silmillä seisoivat vieressä kuin George Bushin turvamiehet. Yksi sai käskyn käydä ottomaatilla nostamassa lisää rahaa :D
sinne tais YHTEISESTI SUUNNITELLUT palautusrahat huveta. Ja eikun sakkorenkailla kotia kohti......

:confused: :D

Renkaista.
Tämä oli mullekin uusi asia kun naapurin mies vinkkasi.
Renkaita, hyviä renkaita, saa itseasiassa myös käytettynä. Niillä on ajettu kyllä, ettei ole uuden karheat, mutta hyvät vielä kuitenkin. Ja hinta on ehkä kolmanneksen uuden karheista. Suosittelen käydä katsoo

Tää on tosi. Yhet käytettynä ostetut meilläkin on. Joku halus eroon ja hyvät kumit saatii pilkkahintaan.

Yhteistyössä