PALAUTE: Saanko bannia jos masinoin..

Peikkopojan Kylkiluu

Aktiivinen jäsen
30.05.2007
6 776
0
36
Sateekaaren pää
..palstalaisia laittamaan joka ikisen aloituksensa eteen "TIEDOTE"? :xmas:
Menisköhän siinä vaiheessa ylläpidolle/toimitukselle palaute asiasta eteenpäin.. tuskin.

Hidas saa olla mutta että tyhmäkin? Meinaan vaan että sen nyt ymmärtäisi, jos eivät ihan heti olisi honanneet että toi tiedotteiden viljely on hoopoa. Mutta se että sitä ei vieläkään tajuta vaikka asiasta on palstalaiset tehneet vaikka kuinka monta aloitusta, kommentoineet tohon modejen ketjuun ja varmasti laittanee palautettakin ylläpidolle.. Mitä enemmän ihmiset antaa palautetta tiedotteista sitä enemmän nää änkee niitä tuohon?!

Musta on ollut ihan jees että mm. tehyn aloituksia on niputettu mutta kyllä kieltämättä käy ihmetyttämään tämmönen että ekalla sivulla saa päivästä toiseen roikkua 5 tiedotetta ja 1 nosto. Siis mikä kettu siinä on niin vaikeeta tajuta että yksi tiedote riittäisi ja siihen voisi sitten lätkiä mun puolesta vaikka sen sata tiedotetta. Siis oikeesti mikä piru siinä on niin vaikeeta?!?!

Se että sääntöjen laatjiat eivät itsekään viitsi/halua/tajua/ymmärrä noudattaa ITSE laatimiaan sääntöjä, niin se ei varmaan ihan kauheasti kannusta palstailijoitakaan noudattamaan niitä..

Niin ja tämä nyt oli lähinnä avoin kirje ylläpidolle tms, että modejen on turha vetää hernettä nekkuun.. Mä en nimittäin tuolta palauteosiosta ylläpidolle mitään palautetta laita ennen kuin saan vastauksen 24.8. laittamaani palautteeseen

Mää oon laittanu viestiä tosta, enkä taatusti oo ainoa. Mietinki, että jos laittas joka päivä "rakentavaa palautetta" :kieh: , niin hapottasko niitä sen verran, että poistasivat nuo. Plaah.

Yhteistyössä