Palauta mut maanpinnalle, jooko? En jaksa itseäni. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaisu:
joo, odota vielä muutama päivä :) toivotaan parasta! oletko käynyt vielä lääkärillä juttelemassa asiasta?
olen kuullut että jos on noin lyhyt kierto, kuten sulla, voi vaikeuttaa raskautumista. kuten sit myös pitkä kierto.

Mulla on 6. päivä aika gynelle tämän jutun vuoksi. :)

vähänkö oiskin kiva ylläri kun saisitkin perua gyneajan että ois nyt tärpänny :D
tsemppiä! ilmottelepa sit

En ollutkaan tätä ehtinyt ajatella... :saint: :laugh: :D Enpä. Mut joo, katotaan. Aina saa toivoa. :)

Mulla oli yhet menkat juuri tuollaiset. Pari päivää tuli rusehtavaa vuotoa sit ei muutamaan päivään taas tullu mitään. Sit taas pari päivää pientä vuotoa ja loppu. Olin ihan varma et oon raskaana, mut enpä ollu kun testasin menkkojen loputtua. Nyt parit viimesimmät menkat ollu ihan normaalit, tiiä mistä tuokin johtu.

Tilanne on tämä. Mulla piti alkaa menkat viime maanantaina. No. Lauantaina alkoi ekat merkit siitä, että tulossa ovat eli pientä rusehtavaa tuhnua näkyi pyyhittäessä paperilla.

Maanantai aamuna vähän (minimaalisen vähän) kipristeli alavatsaa ja ajattelin, et ok nyt ne alkaa. Mutta kun ei. Edeleen tulee vaan tuota samaista pientä tuhnua ...lähinnä näin aamupäivästä, iltaa kohti sekin katoaa.

Vuonna 1998 tammikuussa olin aivan samassa tilanteessa. Normaalisti menkat tosi runsaat, alkoi aina parin päivän tiputtelulla. Mutta tuolloin tammikuussa neljän tiputtelupäivän jälkeen loppui sekin vähä tuhru kokonaan. Ja eikun apteekkiin testiä hakemaan. Seuraavana aamuna tärisevin käsin tein testin ja plussaahan se näytti. Nyt tuo plussa on 9-vuotias miehenalku! Yritystä oli meillä takana yli vuoden verran ja aika gynelle varattuna lapsettomuuden selvittämistä varten. Vaihtuipa senkin käynnin aihe sitten alkuraskauden ultraksi ;)

Toivottavasti sinun tarinallasi on yhtä onnellinen loppu :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Tilanne on tämä. Mulla piti alkaa menkat viime maanantaina. No. Lauantaina alkoi ekat merkit siitä, että tulossa ovat eli pientä rusehtavaa tuhnua näkyi pyyhittäessä paperilla.

Maanantai aamuna vähän (minimaalisen vähän) kipristeli alavatsaa ja ajattelin, et ok nyt ne alkaa. Mutta kun ei. Edeleen tulee vaan tuota samaista pientä tuhnua ...lähinnä näin aamupäivästä, iltaa kohti sekin katoaa.

Vuonna 1998 tammikuussa olin aivan samassa tilanteessa. Normaalisti menkat tosi runsaat, alkoi aina parin päivän tiputtelulla. Mutta tuolloin tammikuussa neljän tiputtelupäivän jälkeen loppui sekin vähä tuhru kokonaan. Ja eikun apteekkiin testiä hakemaan. Seuraavana aamuna tärisevin käsin tein testin ja plussaahan se näytti. Nyt tuo plussa on 9-vuotias miehenalku! Yritystä oli meillä takana yli vuoden verran ja aika gynelle varattuna lapsettomuuden selvittämistä varten. Vaihtuipa senkin käynnin aihe sitten alkuraskauden ultraksi ;)

Toivottavasti sinun tarinallasi on yhtä onnellinen loppu :)

Ei valitettavasti ollut. Ainakaan vielä tällä kertaa ...mutta jospa sillä gynellä ois meille hyödyllisiä vinkkejä. :/

Eiliseen asti oli niin vähäistä tuo "tiputtelu", että hain testin. Ajattelin tehdä tänä aamuna, mutta ei tarvinnut. Tänään alkoi kunnon vuoto.

Jotta se siitä... tällä kertaa. taas.

Yhteistyössä