Palasin töihin äitiyslomalta ja huomasin että osan työ"kavereista" käytös on muuttunut..

  • Viestiketjun aloittaja ihmeellistä
  • Ensimmäinen viesti
ihmeellistä
Äitiyslomani jälkeen erityisesti muutaman vanhemman miehen käytös on muuttunut minua kohtaan, aivan kuin olisin tehnyt jotain pahaa. Ennen niin mukavat henkilöt ovat nykyään kauhean tylyjä, jopa ilkeitä. Onko vaan sattumaa?
Vai oikeuttaako se että sain lapsen kohtelemaan minua jotenkin eri tavalla?
Muille tuttua?

En ole lihonut, päinvastoin. Paljon hoikemmassa kunnossa kun ennen raskautta. Ja itsevarmempikin:)

Olkoot hapannaamoja, ihmettelen vaan..:D
 
"noopi"
Mulle kävi samoin. Olen sen tulkinnut niin, että koska ennen olin työpaikan ainoa lapseton, joustin aina lomissa ja työajoissa ja kun nykyään en luonnollisestikaan niin pysty tekemään, se sapettaa eräitä. Ihan sama kyllä mulle, kun mutruilevat. :D
 
"Eee"
Mulle oikeestaan kävi päin vastoin. Tuntuu, että monet sellaiset tyypit, joiden kanssa en ennen oo juurikaan jutellut, on nyt tullut enemmän juttelemaan lapsiin liittyvistä asioista. Vanhojen tuttujen kanssa välit pysyny samantyylisinä kun ennenkin.
 
ap.
[QUOTE="Eee";26861186]Mulle oikeestaan kävi päin vastoin. Tuntuu, että monet sellaiset tyypit, joiden kanssa en ennen oo juurikaan jutellut, on nyt tullut enemmän juttelemaan lapsiin liittyvistä asioista. Vanhojen tuttujen kanssa välit pysyny samantyylisinä kun ennenkin.[/QUOTE]

Kyllä näinkin! Mutta sitten nämä muutama hyvä etteivät tiuski..
 
"vieras"
ehkä myös sinä olet muuttunut.. Kuten sanoit, olet hoikempi ja myös itsevarmempi nyt kuin ennen äitiyslomalle jäämistäsi. Ehkä miehet hoksaavat, ettet annakaan perilsi yhtä helposti kuin aikaisemmin.. Et ole enää kiva jees-nainen vaan napakka työntekijä.
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26861591:
En ymmärrä silti. Siis oletatko sinä tosiaan, että työkavereiden käytös liittyy sinun ulkonäköösi? Jos et, niin miksi edes kirjoitit ulkonäöstäsi? Hämmentävää.
No en tietenkään oleta niin!
Ihan huvikseni lisäsin että olen saanut itsevarmuutta ym. Sivuseikka!
 
ap.
[QUOTE="jäämies";26861599]Sedät ei kiinnosta, mutta heidän antama kiinnostus vaan on kivaa välillä. Huomasit, kun olet menettänyt hohtosi.[/QUOTE]

Ihmeelliseksi pitää täällä vetää keskustelut:D
Sedät ei kiinnosta. piste!

Keskustelu on päättynyt.
 
-
Itsevarmuus on lisääntynyt? Ettei se nyt tarkoita jotain sellaista, että sinusta on tullut joku kaikkitietävä besserwisser äitiytesi takia? Tällaisia tapauksia tapaa palstallakin päivittäin "tiedän kaikesta kaiken sillä olenhan äiti".
 
"vieras"
"jäämies" taitaa olla itse setä, joka luulee saavansa huomio nuorilta naisilta, ja on nyt pettynyt kun joku kehtaa väittää ettei sedät kiinnosta!:D
Ei silti ei muakaan vois 20.vuotiaana kiinnostaa +40.v vanhat äijät...yöks
 
"jäämies"
[QUOTE="vieras";26862008]"jäämies" taitaa olla itse setä, joka luulee saavansa huomio nuorilta naisilta, ja on nyt pettynyt kun joku kehtaa väittää ettei sedät kiinnosta!:D
Ei silti ei muakaan vois 20.vuotiaana kiinnostaa +40.v vanhat äijät...yöks[/QUOTE]

Hyvin sä vedät :D
 
wdd
Tai sitten niitten äksyily ei liity suhun mitenkään, vaan niillä itellään on menossa jotain kurjaa esimerkiksi työelämään tai henkilökohtaiseen elämään liittyen. Joillain ihmisillä on tapana purkaa noi veetutukset sitten muihin.
 
Mistä ilkeilevät, saisiko siitä vinkkiä mikä heillä ketuttaa? Onko sinulla jäänyt mammavaihde puheissa päälle? Kerrot olevasi itsevarmempi, se voidaan kokea uhkaksi, olet muuttunut ihmisenä.

Vanhemmat kollegat voi ajatella niin, että nyt olet sitten usein poissa töistä lapsen sairastumisien vuoksi ja sen vuoksi kallis tt firmalle. Tai että jäätkö kohta uudestaan äitiyslomalle..

Kenties äidiksi tulemisesi on tehnyt todeksi sen että olet todellakin nainen ja et kuulu enää "hyviin jätkiin"?

Voi olla vain alkukankeuttakin, äippäloma on pitkä aika olla töistä pois ja tilanteet muuttuvat joskus nopeastikin. Palasitko vanhoihin tehtäviin, oletko uhka jollekin heistä?

Huhhuijaa, itsellä töihinpaluu vielä edessäpäin...

Tsemppiä AP, häntä pystyyn vain :)
 
ap.
Mistä ilkeilevät, saisiko siitä vinkkiä mikä heillä ketuttaa? Onko sinulla jäänyt mammavaihde puheissa päälle? Kerrot olevasi itsevarmempi, se voidaan kokea uhkaksi, olet muuttunut ihmisenä.

Vanhemmat kollegat voi ajatella niin, että nyt olet sitten usein poissa töistä lapsen sairastumisien vuoksi ja sen vuoksi kallis tt firmalle. Tai että jäätkö kohta uudestaan äitiyslomalle..

Kenties äidiksi tulemisesi on tehnyt todeksi sen että olet todellakin nainen ja et kuulu enää "hyviin jätkiin"?

Voi olla vain alkukankeuttakin, äippäloma on pitkä aika olla töistä pois ja tilanteet muuttuvat joskus nopeastikin. Palasitko vanhoihin tehtäviin, oletko uhka jollekin heistä?

Huhhuijaa, itsellä töihinpaluu vielä edessäpäin...

Tsemppiä AP, häntä pystyyn vain :)
Kiitos!:)
Ei ole jääny mammavaihe puheissakaan. Olen tarkoituksella vältellyt koko lapsiaihetta. Yhden hyvän naispuolisen työkaverin kanssa lapsesta puhunut - kun kysynyt.

Luulen että tämä on osin tuota, että "todellakin olen nainen". Olin ehkä ennen vähän sellainen "hyvä jätkä". Olen toki edelleen, mutta ehkä näkevät minut toisin:)
 

Yhteistyössä