Q
QTR
Vieras
Eilen illalla otin coldrex-tabletin, ja jäi sellanen ilkeä tunne, että se nappi jäi kurkkuun "poikittain". Ennenkin käynyt sama, mutta tällä kertaa mulla on se tunne edelleen 
Onks muilla koskaan samaa? Hitto että on ärsyttävä tunne
Onks muilla koskaan samaa? Hitto että on ärsyttävä tunne