Y
ymmällään
Vieras
saako juoda kola juomia edeltävänä päivänä?Entä mitä ovat kirkkaat mehut(niitä saa nauttia suolen tyhjentämisen jälkeen)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
sain mä ne mutta sen lisäksi pitää juoda tavallisia mehujaAlkuperäinen kirjoittaja ..:etkö sä saanut mitään suolentyhjennysjuomia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa juoda kolaa. Tähystystä edeltävänä päivänä on tyhjennys, joka tehdään esim. colonsterilia juomalla. Yhtäaikaa kun toisesta päästä tyhjentää, ei kannata toisesta päästä laittaa kovin jäykkää tavaraa sisään... Eli syödään kevyemmin.
Käytännössä esim. sairaalassa tyhjennystä toteutettaessa potilaalle tilataan nestemäinen ruoka = liemiruoka. Eli ei enää lihhoo, pottuu & leipää. Kirkkaat mehut, joiden nauttiminen on sallittua esim. tutkimuspäivän aamuna, ovat kahvia (ilman maitoa), teetä, mehua joka ei sisällä hedelmälihaa, kirkasta lihalientä, vettä. Esim. mustikkasoppaa ei kannata juoda, koska se on kovin värjäävää ja voi haitata näkyvyyttä tähystyksessä.
Lykkyä pyttyyn!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:ei ole pakko juoda niiden lisäksi mitään, mut jos on sano vain kirkkaita esim funlight mehutiivistejuomia
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
Höpö höpö. Mehuja just pitää juoda ja PALJON!
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:yksi kysymys vielä....kun viimeinen tyhjennysjuoma juodaan aamulla,niin miten ihmessä pystyn paskomaan autossa kun matkaa on 30km.Tähystys tehdään ihan aamusta.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
Miks ihmeessä pitäisi juoda?
En mä ainakaan juonut. Mulla oli ohjeissa että klo 14 mennessä jotain helposti sulavaa ruokaa, sen jälkeen ei enää mitään syötävää.
Klo 18 eka annos tyhjennyslitkua, toinen annos aamulla klo 6.
Tähystysaika klo 9. Vettä join vaan klo 14 jälkeen eikä mitään ongelmia tullut.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei saa ja suolen tyhjentämisen jälkeen pelkkää vettä
Miks ihmeessä pitäisi juoda?
En mä ainakaan juonut. Mulla oli ohjeissa että klo 14 mennessä jotain helposti sulavaa ruokaa, sen jälkeen ei enää mitään syötävää.
Klo 18 eka annos tyhjennyslitkua, toinen annos aamulla klo 6.
Tähystysaika klo 9. Vettä join vaan klo 14 jälkeen eikä mitään ongelmia tullut.
No sitten se tähystysaika varmaan kanssa vaikuttaa. Mulla oli klo 13 kevyt lounas, klo 19 tyhjennyslitku, aamulla klo 7 toinen tyhjennyslitku ja klo 17 tähystys. En olisi millään pelkällä vedellä selvinnyt varsinkin kun tuo tyhjennyslitku pisti mut myös oksentamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja miniä:anopilta löytyi 6cm syöpäkasvain paksusuolesta..oli ihan ylläri juttu,kun ei niitä oireitakaan ollut,vähän verta ulosteessa.
Nyt syst.hoidossa. Maksasta löytyny jotain,syöpäarvot nousseet...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saa juoda kolaa. Tähystystä edeltävänä päivänä on tyhjennys, joka tehdään esim. colonsterilia juomalla. Yhtäaikaa kun toisesta päästä tyhjentää, ei kannata toisesta päästä laittaa kovin jäykkää tavaraa sisään... Eli syödään kevyemmin.
Käytännössä esim. sairaalassa tyhjennystä toteutettaessa potilaalle tilataan nestemäinen ruoka = liemiruoka. Eli ei enää lihhoo, pottuu & leipää. Kirkkaat mehut, joiden nauttiminen on sallittua esim. tutkimuspäivän aamuna, ovat kahvia (ilman maitoa), teetä, mehua joka ei sisällä hedelmälihaa, kirkasta lihalientä, vettä. Esim. mustikkasoppaa ei kannata juoda, koska se on kovin värjäävää ja voi haitata näkyvyyttä tähystyksessä.
Lykkyä pyttyyn!
mä olen saanut vähän erilaiset ohjeet...