Paksuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana tässä vaiheessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana tässä vaiheessa

Vieras
Siis mulla on varsin säännölliset kuukautiset, voin merkata alkamispäivän kalenteriin. Kierto on 28 päivää. Olin jälleen laittanut päivän ylös ja eilen odottelin kk alkavaksi, mutta kappas eipä kuulunut. Tänään olen venaillut koko päivän... Ei niin ei. Lasta emme ole aikeissa hankkia ainakaan ihan vielä (2 jo ennestään), mutta toki olemme ottaneet pieniä riskejä ehkäisyn suhteen: kesketetty yhdyntä. Koskaan ei ole vahinkoa käynyt siten että mieheni olisi lauennut sisääni. Tuleehan sitä tavaraa kuitenkin jonkun verran myös kesken yhdynnän... Herää vain epäilys josko voisin sittenkin olla raskaana. Toki on ollut stressiä ja surua joka voisi muuttaa kiertoa, mutta löytyykö kokemusta tällaisessa tilanteessa raskaaksi tulleista?

Hain sitten testin ja negaa näytti (olin tosin kyllä juonut aika paljon vettä ennen testin tekoa...). Tein testin siis päivällä. Ostin paketin jossa on vielä toinenkin testi ja aion tehdä sen huomeaamuna. Josko sekin on nega niin sitten alan uskoa stressin vaikutukseen. Siihen asti kyllä tuntuu et taidan olla fat.com. Miten säännölliset menkat vois ykskaks viipyä näin?? Kaikki aiemman kk kun tarkistin kalenterista niin 28pv ja pam! Nyt kp30 ja kohtahan tässä vrk ylittyy eli 31 käytännössä. Aarrrggghhh. En kestä odottaa. Mietin mielessäni miten mikäkin asia on järjestettävä jotta kaikki hommat saadaan toimimaan uuden tulokkaan myötä!

Edelleen tuli nega aamulla. Jostain syystä kuitenkin tuntuu että olisin raskaana! Jotenkin olen tätä asiaa miettinyt ja valvonut pari yötä eikä asia enää tunnu lainkaan pahalta. Järjestelyjä se toki vaatisi mutta mutta <3. Oishan se niiiiin rakastettu kuitenkin. Mä olen niin pimee itekin myönnän sen.

Yhteistyössä