Ä
"äityli"
Vieras
rv34 menossa.. kauhee pissahätä joka yö, jos nousen vessaan en saa koko yönä enää unta.. parin päivän unisaldo olikin juuri yhteensä 7 tuntia 
nyt en oo sit noussut yöllä vessaan ollenkaan, ärsyttää vaan kun on niin katkonaista uni, saa kääntää kokoajan kylkee ja tunkaa peittoo haaraväliin et sais nukuttua.. ja tosiaan jos nousen vessaan, niin sit valvon koko loppuyön..
haluu synnyttään jo!
nyt en oo sit noussut yöllä vessaan ollenkaan, ärsyttää vaan kun on niin katkonaista uni, saa kääntää kokoajan kylkee ja tunkaa peittoo haaraväliin et sais nukuttua.. ja tosiaan jos nousen vessaan, niin sit valvon koko loppuyön..
haluu synnyttään jo!