paksukaiset ravaatteko vessassa yöllä? saatteko hyvin unta sen jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äityli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äityli"

Vieras
rv34 menossa.. kauhee pissahätä joka yö, jos nousen vessaan en saa koko yönä enää unta.. parin päivän unisaldo olikin juuri yhteensä 7 tuntia :(

nyt en oo sit noussut yöllä vessaan ollenkaan, ärsyttää vaan kun on niin katkonaista uni, saa kääntää kokoajan kylkee ja tunkaa peittoo haaraväliin et sais nukuttua.. ja tosiaan jos nousen vessaan, niin sit valvon koko loppuyön..

haluu synnyttään jo!
 
Juu, herään vessaan aina klo 3-5 aikoihin, jonka jälkeen menee väh. tunti että saan uudestaan unta. Sit miehen herätyskello jo soikin 5.45 , ja herään siihen uudestaan. Lisätään tähän vielä esikoisen yöheräilyt niin aika katkonaista on toi nukkuminen joo :/
 
juu meillä myös kolme lasta tuossa, että mua rasittaa nuo yöt.. se kun en saa unta uudelleen.. saatan herätä jo yhdeltä yöllä ja yritän saada unta koko loppuyön..sitten soikin kello 6.30 ja pitää nousta laittamaan koululaiset kouluun..ja kun ei ole mahkuja nukkua päiväuniakaan.. :/
kia mä vaan pidättelen koko yön, niin tulee ainakin nukuttua enemmän..argh!
 

Similar threads

Yhteistyössä