F
Fleur de la Cour
Vieras
kaiken uhallakin päätin nyt kirjoittaa jotakin.. Olen ollut tauolla kokonaan sekä jonkun aikaa taustaillut sillä en ole voinut kirjoittaa elämäntilanteeni vuoksi. En tiedä oikeastaan miten asioita enää kirjoittaisi tänne, mieheni lukee ne kuitenkin tästä lähtien kaikki. Olen nimittäin myöntänyt miehelleni, että olen pettänyt häntä ihan oikeasti ja tosiaan kolme vuotta sitten. Kesäloma on mennyt tuota asiaa pohtiessa. Molemmat haluavat jatkaa edelleen parisuhteessa joten töitä riittää eikä ole suinkaan helppoa. Mies kysyy enimmäkseen minulta kysymystä: Miksi?, enkä minä osaa vastata.. Kaikkein yllättävin asia tässä on ollut se, että huomasin itse, etten ole osannutkaan oikeasti ajatella sitä asiaa koskaan enkä milloinkaan, että joku voi oikeasti rakastaa minua, siis olen aina luottanut asiaan, mutten ole sitä oikeasti ymmärtänyt. Syvällä on ihmisen traumat eikä edes useimmiten tiedä sellaisia omaavansakaan. Enkä edelleenkään osaa selittää, ainakaan vielä, miksi olen tällainen. Varsinaisen tekopyhä ihminen oikeastaan..