Pakolaisten vastaanottokeskuksia ajetaan alas. Mites nyt tälleen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä päin nyt tuulee?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samalla vakavuudentasolla sanon, että sama pätee naisiinkin :p
Etenkin nelikymppisiin/lapsenteon ohittaneisiin.
Ai sua kiinnostaa parikymppiset kollit? :$
En ole nelikymppinen. Ehkä mua kymmenen-kahdenkymmenen vuoden päästä kiinnostaa ne nuoret kollit.

Luuletko että sulla ois aivot pehmentyneet sen verran siinä vaiheessa, että uskoisit sitten ihan helpolla sumutuksella jotta se kundi on sun seurassasi ihan puhtaasta rakkaudesta ?
Toki onhan näitä ketkä haluavat etsiä itselleen äiti/isähahmoa...siinä missä on ihmisiä ketkä ovat näitä syöttäjiä jne.

Luulen, että jos olisin hiukankin itseeni pettynyt ja yksinäinen keski-ikäinen, ottaisin vastaan komian miehen lepertelyt, vaikka tietäisinkin, ettei taustalla ole tosirakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Samalla vakavuudentasolla sanon, että sama pätee naisiinkin :p
Etenkin nelikymppisiin/lapsenteon ohittaneisiin.
Ai sua kiinnostaa parikymppiset kollit? :$
En ole nelikymppinen. Ehkä mua kymmenen-kahdenkymmenen vuoden päästä kiinnostaa ne nuoret kollit.

Luuletko että sulla ois aivot pehmentyneet sen verran siinä vaiheessa, että uskoisit sitten ihan helpolla sumutuksella jotta se kundi on sun seurassasi ihan puhtaasta rakkaudesta ?
Toki onhan näitä ketkä haluavat etsiä itselleen äiti/isähahmoa...siinä missä on ihmisiä ketkä ovat näitä syöttäjiä jne.

Luulen, että jos olisin hiukankin itseeni pettynyt ja yksinäinen keski-ikäinen, ottaisin vastaan komian miehen lepertelyt, vaikka tietäisinkin, ettei taustalla ole tosirakkaus.

Eli susta tulis sellainen mummo (sitten joskus ) joka vanhainkodissa happiviikset viuhuen nipistelee mieshoitsuja persuuksista ;)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Eli susta tulis sellainen mummo (sitten joskus ) joka vanhainkodissa happiviikset viuhuen nipistelee mieshoitsuja persuuksista ;)

B)

Kuten myös B)

Mehän voitais kerätä sellainen porukka ja lähteä viettämään eläkepäiviä tuonne Espanjan auringon alle...ois se näky, kun mentäis happiviikset viuhuen rollaattoreilla Miguelin, Juanin ja Carloksen kanssa paikallisiin suomi-tansseihin ;)

Yhteistyössä