pakko vähän iloita elämäntilanteesta, ei saa ärsyyntyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen

Vieras
Mä oon niin onnellinen siitä, että tuon mieheni löysin. Kaiken sen kakan jälkeen en edes uskonu, et olis mahdollista. Mahtavaa, kun on molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus, keskustellaan kaikki avoimesti, eikä kumpikaan tuomitse tai rajoita. On lupa nauttia elämästä yhdessä ja erikseen ja jakaa kokemukset toisen kanssa.

Hieman täytyy olla ilkeä yhtä entistä ja sen nykyistä kohtaan. Mies leikki mun kanssaa aikansa ja vaihto lennosta tähän uuteen, mutta petti uutta myöhemmin mun kanssa. Mun sydän särky ehkä sata kertaa ja meinasin jo pilata koko elämäni sen takia, kasvoni ainakin menetin. Nyt on mukavaa palauttaa itseluottamusta sillä, että heidän perheensä on varmaan ihan onnellinen, mutta mikään ei koskaan muuta sitä, että mies on pettänyt ja vielä sen päälle soitellu mulle siitä kuinka vaikea tämä lastensa äiti on.

Ihanaa tietää se, että meidän suhteessa on molemmilla hyvä olla huonojen suhteiden jälkeen. Varmaan siksikin, että molemmat oli ehtiny kokea suhteissa niitä huonompia puolia jo aikaisemmin.

Nyt mua varmaan rangaistaan ja huomenna miehestäni paljastuu joku toinen persoona, jota kukaan ei ole tiennyt olevan olemassa... :)

Meinasin kirjoittaa, että mullakin on samanlainen tilanne eli kaikki on tosi loistavasti huonojen suhteiden jälkeen. Siis mulla on nyt viimeinkin aivan loistavan ihana mies eli kiltti,komea,hauska,ahkera,uskollinen,rehellinen,hyvä sängyssä,puhuu ja pussaa paljon,hyvä keskustelemaan.....
Mutta mutta, miksi miehesi ei pettäisi sinua? Miksi luotat täysin mieheesi? Olisin kyllä varovainen. Ikinä en enää anna pettämistä anteeksi. En itselle enkä toisille. Enkä lähtisi pettäjän mukaan jos olisin vapaa.

Etkö sinä sitten luota omaan mieheesi? Miksi en luottaisi, ei ole mitään syytä olla luottamatta? En minä sillä perusteella ala pettämistä epäilemään ja pelkäämään, että joku muu on joskus pettänyt omaansa. Sittenhän sitä voisi aktiivisesti alkaa pelkäämään sitäkin, että mies joku yö murhaa koko perheen, kun kerran joskus joku jossain on niin tehnyt.

Vai kirjoitinko nyt jotenkin epäselvästi?

Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Etkö sinä sitten luota omaan mieheesi? Miksi en luottaisi, ei ole mitään syytä olla luottamatta? En minä sillä perusteella ala pettämistä epäilemään ja pelkäämään, että joku muu on joskus pettänyt omaansa. Sittenhän sitä voisi aktiivisesti alkaa pelkäämään sitäkin, että mies joku yö murhaa koko perheen, kun kerran joskus joku jossain on niin tehnyt.

Vai kirjoitinko nyt jotenkin epäselvästi?

Öööööö, luin juttusi nyt uudestaan ja tajusin että exästäsi kerroit etkä nykyisestä. Vai? Luulin et miehesi petti sun kanssa jotain naista mutta se olikin kai sun ex?
Niin siis nyt paskojen suhteiden jälkeen mulla on huippuhyvä mies ja luotan häneen täysin.

Yhteistyössä