Pakko tehä gallupi että kuin moni maksais sekarotuisesta koirasta 600 ??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
palma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En. Jos totta puhutaan en maksais mistään lemmikistä noin paljon. Koska tuskin ryhtyisin näyttelyhommin tai kasvattajaksi.. niin ei tarvis olla mikään laatuyksilö.
No kai nyt kotikoirakin saa olla mahdollisimman terve sekä henkisesti että fyysisesti? Toivottavasti tarkoitat ei-laatuyksilöllä esim. värivirheellistä tai häntämutkaista koiraa, etkä paperitonta rotukoiraa.

Ja kysymykseen vastauksena en ostaisi noin törkeän hintaista sekarotuista, mutta hyvästä tervesukuisesta rotukoirasta voisin maksaa tonnin.
 
meillä
En noin paljoa ikinä maksaisi. Meillä on yks puhas paperi koira ja vuosikas sekarotuinen josta maksettiin 100e. Se on sellainen sopiva summa. Minusta on kyllä hyvä että sekarotuisia ei ilmaiseksi anneta ettei sitten ihan mihin sattuu mene..
 
en maksais ikinä- 50euroa on sekarotusista maksettu. Jos joskus vielä sek.rotunen tulee (mitä suuresti epäilen,ellei joku kotia etsivä aikuinen ole juuri meille sopiva joskus) niin 100 euroa on katto.
 
koiruus
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mä maksoin kahden paperillisen koiran vahinkopennuista 400e, olivat syntyneet siis alle sen vaadittavan 10kk:tta
Siis nämähän ovat sekarotuisia.

Ystäväni maksoi 800 sekaroituisesta. Villakoirat siinä selvästikin on vanhempina ja myyjä oli selitellyt, että ei jaksa hankkia papereita. Heti perään oli narttu uudelleen raskaana....
 
Alkuperäinen kirjoittaja koiruus:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
mä maksoin kahden paperillisen koiran vahinkopennuista 400e, olivat syntyneet siis alle sen vaadittavan 10kk:tta
Siis nämähän ovat sekarotuisia.

Ystäväni maksoi 800 sekaroituisesta. Villakoirat siinä selvästikin on vanhempina ja myyjä oli selitellyt, että ei jaksa hankkia papereita. Heti perään oli narttu uudelleen raskaana....
jaksoko laittaa rahat lompakkoon kuitenki :headwall: ja joku näitä vielä ostaaki sit...
 
hmmm
Alkueraktio on tietenkin, että NeVeR!!! Mutta toisaalta mä en ottais seropia, josta ei pyydetä mitään. Jotenkin se, että ihminen maksaa sitouttaa sen lemmikkiinsä. Olen ehdottomasti rotujen puolesta puhuja.

Mutta itse olen kiinnostuneempi harrastelemisesta kuin rotuominaisuuksista. Jos tuntisin koiran vanhempien taustat ja olisivat terveitä ja käyttöominaisuuksiltaan sellaisia kun toivon niin mikä ettei. Maksaisin helposti. Esim. opaskoiriinhan sujautetaan rotuja sekaisin tarvittaessa. Eli jos kyse on harkitusta ja perustellusta yhdistelmästä niin saataisin maksaa paljo enemmänkin.

Mutta en siis "dobermanni-bitbullterrieri", tehty pelotteeksi -yhdistelmästä tai "tiibetinspanieli-griffoni" tehty söpöläiseksi -yhdistelmästä myöskään.
 
No ei kai kukaan tosissaan pyydä tollasta summaa sekarotusesta :eek:
Siis ymmärrän kyllä että sekarotuisesta pyydetään nyt esimerkiks vaikka 50?-100?. Eipä tule kenenkään hankittua koiraa vaan hetken mielijohteesta, "kun nyt ilmaiseksi sattuu saamaan"..
 
tilhi
mä maksoin mun sekarotuisesat koirulista 200? en paljoa enempää siit maksais.. mut tietty ymmärrän kyl jos joku haluaa et on tiettyjä rotuja tai sellanen erikoisempi yhdistelmä et siit sit maksaa enempi..
 

Yhteistyössä