Pakko sanoo tänne,että keksin maailman parhaan idean..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Fleur de la Cour

Vieras
kun ei oo meinaan tässä ketään vieressä joka sanois mulle, että hiukan muuten onkin hyvä idea.. tuli yhtäkkiä mieleen, että meitä oli lapsena sellanen kuuden hengen lapsilauma kun minun kummieni lapset ja minä ja sisarukseni vietettiin siis lukemattomia viikonloppuja yhdessä, kun oli joku mikä lie juhlapyhä kyseessä.. Tuli mieleen, että mitä jos kokoais sen porukan bilettämään ja vetäis nupit turvoksiin oikeen kunnolla! Kaikki kuusi ihmistä on parillisia joten ihmisiä tuleekin sitten 12, lapset mieluiten hoitoon, voi olla jälki sen tason hulinaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on sulle vielä parempi idea! Me kaikki palstamammat tullaan nyt teille juhlimaan, vaikka ei juhlapyhä olekaan! Menes tekemään cosmopolitaneja riviin!

Oota ihan hetkipieni niin laitan tuon ukon petiin asti nukkumaan, sen jälkeen alan baarimikon hommiin.. sopiiko myös Mojito? Olis tuossa tiellä toi vaalee rommi astiakaapissa, pitäis juoda se pois, ei mahdu meinaan baarikaappiin kaikki pullot..

Meillä on vuosittain joulun aikaan serkkujen ilta, jonne ei aikusia päästetä! Ainut vain, että siellä ei juoda nuppia turvoksiin vaan tehdään tortilloita ja pekaillaan lautapelejä.Vanhin serkuista on 32 ja nuorin 9. Joukkoon on liittynyt myös muutama serkun lapsi (omani mukaan lukien)

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Meillä on vuosittain joulun aikaan serkkujen ilta, jonne ei aikusia päästetä! Ainut vain, että siellä ei juoda nuppia turvoksiin vaan tehdään tortilloita ja pekaillaan lautapelejä.Vanhin serkuista on 32 ja nuorin 9. Joukkoon on liittynyt myös muutama serkun lapsi (omani mukaan lukien)

Minä kun tunnen tuon porukan, ne ei lasiin sylje enkä minäkään ja kaikki laulaa humalassa oikeen komeeta karaåkea, paitti meidän puolisot.. lähinnä ilta voi (sanoin VOI sillä se riippuu ihan asianhaaroista ja haarojen asioista) olla nolon tuskaisaa puolisoille sillä meillä kyllä on edelleen se kaveriyhteys, ei vaan olla aikoihin biletetty tuolla nimenomaisella kokoonpanolla eikä meidän kaikki puolisot ole tavanneet toisiaan. Baariin tuota kööriä ei voi yhdessä päästää joten ehkä joku kesäinen mökkiviikonloppu paremminkin..

Tuosta porukastahan yks on vastuullinen mun parisuhteen muodostumiseen, yks taasen on nykyään naimisissa mun nuoruuden aikaisen kaverini kanssa, kolme noista nykyään asustaa samassa kaupungissa ja näkevät toisiaan silloin tällöin ja me taasen asustetaan kolmen kyseisen kotipaikkakunnalla, porukan nuorimmat lähinnä pitäis saada mukaan innokkaana kun jäivät silloin lapsenakin ehkä hieman jalkoihin..

Yhteistyössä