Manna
http://www.polarnopyret.se/Archive/04_ProductPage_420x420px%5C00_Main_image%5C7310018769947.jpg
Ihania kuoseja pitkästä aikaa.
Ihania kuoseja pitkästä aikaa.
Talvella sisällä? Talvella villapaidan kanssa toppavaatteiden alla? Kesällä viileällä illalla.Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Juuri näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Talvella sisällä? Talvella villapaidan kanssa toppavaatteiden alla? Kesällä viileällä illalla.Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Meillä ei toimi collegepaidat vaan nämä trikoot on se juttu. En mä muita osta pitkähihaisiksi.
läpi talven sisällä ainoana paitanaAlkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Anteeksi?Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Meillä o ainakin niin kuumaverinen poika, että hikoilee hirveästi jos on liian paksu paita päällä.Käyttää nykyään pelkästään vaan ohuita pitkähihaisia.Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
meillä näitä ohuita pitkähihaisia taas tulee käytettyä kaikista eniten. Syksystä talven yli kevääseen sisällä ainoana paitana. ulos mennessäkin riittää jos vain pikkupakkanen. kylmemmällä lisätään päälle fleeceAlkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Polarn o pyretAlkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Juuri näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Talvella sisällä? Talvella villapaidan kanssa toppavaatteiden alla? Kesällä viileällä illalla.Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Meillä ei toimi collegepaidat vaan nämä trikoot on se juttu. En mä muita osta pitkähihaisiksi.
Kivan näköisiä, mikä jälleenmyy näitä? Onko Lahdessa jossain myynnissä?
Ihana kirkkaan keltainen ja turkoosiAlkuperäinen kirjoittaja vauvauvauv:Siis noi on ihania, saakohan niitä jo kaupasta. Ennen en ole niin tykästynyt popin sisävaatteisiin, mutta noi on täydellisiä
Onkohan niillä haalareissa mitä tulossa talveksi, taisin bongata jo puna ja siniruudullista, mutta mitä muuta? Ja onko haalarit jo kaupassa?
Lahdessa on Triossa siellä kolmannessa keroksessa (missä kappahl ja Lindex ovat) Polarn och Pyretin liike.Alkuperäinen kirjoittaja varvasvälivahvero:Juuri näin meilläkin.Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Talvella sisällä? Talvella villapaidan kanssa toppavaatteiden alla? Kesällä viileällä illalla.Alkuperäinen kirjoittaja halipupu harmaana:Ihan kivoja muuten, mutta missä tilanteessa lapsi käyttää tuollaisia ohuita ja pitkähihaisia paitoja? Talvella ovat yksinään liian ohuita ja kesällä liian lämpimiä.
Kivan näköisiä, mikä jälleenmyy näitä? Onko Lahdessa jossain myynnissä?
Mä voin käydä, vaikka huomennaAlkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Kuka ostaisi mulle nuo toisena ja kolmantena esitellyt eli auto- ja talopaidat koossa 116? :attn:
Täällä ei ole popin liikettä :'(