pakko purkaa ku niin v***ttaa! (kummiudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elämä on ihanaa!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elämä on ihanaa!

Vieras
Minulla on kummilapsi, 2,5v. Tykkään lapsesta tosi paljon ja on tärkeä perheellemme, tapaamme kuukausittain vaikka lapsi asuu toisella puolella suomea. Nyt minua on alkanut v*tuttamaan lapsen äiti joka koko ajan haukkuu lapsen isää, ovat siis eronneet. Hän ei yhtään arvosta että isä haluaa nähdä lasta, pitää luonaan, maksaa isoa elatusmaksua ja ajallaan....

Paras oli kun lapsi oli viime viikon isällään, maanantaina alkoi vaahtoaminen että lapsella on yskä, nuha, silmätulehdus ja pitkittynyt korvatulehdus. Ja ihmettely (vittui*u) ettei miksi isä (tai minä kummina) ei ole huomannut asiaa ja vienyt lasta lääkäriin. No äiti kuitenkin oli lapsen kanssa koko sunnuntai illan ja vei lapsen hoitoon maanantaina vaikka väitti isälle lapsen olleen kipeä jo sunnuntaina.

Kyllä minuakin ottaa päähän että oma lapseni on lähes kuukausittain kipeänä, en silti syytä ketään muuta sairastelusta. Olen sitä mieltä että lapset nyt sairastaa aika paljon, vituttaa vaan tuollanen syyllistäminen. On kyllä niin mennyt maku koko kummiudesta ettei tee mieli pitää yhteyttä tämän jälkeen...

Yhteistyössä