Pakko olla kipeenä töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ananasbananas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ananasbananas

Vieras
Äh. Mulle nousi lauantaina illalla kuume. Eilinen meni Buranan ja Panadolin voimalla, illalla oli lämpöä ja selvästi kuume alkoi nousta, mutta otin Buranaa. Yö meni suht hyvin.

Nyt oon töissä. Pakko oli tulla, kun illalla on lasten kanssa meno, josta en halua olla pois enkä kehtais mennä sinne sairauslomalaisena. Enkä myöskään halunnut aamulla soittaa pomolle (tai hänen sijaiselleen, koska pomo lomalla), että oon kipee. Koska oon ite nyt sijaisena yhden viikon toisessa toimipisteessä ja sit olis tarvinnu koko päivä organisoida uusiks. Eikä mulle sijaista ois saatu.

Nyt taas tuntuu, että kuume nousussa. Ei auta muu kuin ottaa Panadolia.

No, mitäpä sitten valitat? Jos päätät olla kipeenä töissä, niin se on sun murhees... Toivottavasti et kuitenkaan ole työssä, jossa levität niitä pöpjä muihinkin... : /

Itsehän itseni "pakotan" olemaan töissä tässä kunnossa. Onneks on tänään hiljanen päivä, samoin huomenna. Lepään sitten viikonloppuna. Kyllä sitä kuumeessakin pystyy töitä tekemään, varsinkin kun troppaa itsensä noilla särkylääkkeillä.

Mikähän tarkoitus tällä aloittajan marttyyriviestillä oli? Itse olet itsestäsi vastuussa tietysti, mutta ei sua kukaan tule kiittelemään kun jaksoit kipeänä raahautua töihin, päinvastoin. Varsinkin jos tartutat tautisi työkavereihin.

Mikähän tarkoitus tällä aloittajan marttyyriviestillä oli? Itse olet itsestäsi vastuussa tietysti, mutta ei sua kukaan tule kiittelemään kun jaksoit kipeänä raahautua töihin, päinvastoin. Varsinkin jos tartutat tautisi työkavereihin.

Halu avautua, koska sitä ei voi facebookissa tehdä. :D Mikä tarkotus täällä yleensäkään on aloituksilla?

Tuskin tartutan, omassa huoneessa kökötän. Taukohuoneessa käynyt syömässä kerran, joten työkavereilla on mahdollisuus saada pöpöt ihan yhtä hyvin vaikka asiakkailta tai kaupasta.