Pakko nyt sitten tänne avautua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmittaa

Vieras
Ostin tänään raskaustestin ja tuli kyllä 2 punaista viivaa :'(. Siis en millään ymmärrä kun ollaan kuitenkin harrastettu keskeytettyä yhdyntää eli ei koskaan menty loppuun asti ja silti voi tulla raskaaksi tälläkin tavalla vaikka ollaan näin harrastettu jo kauan. Harmittaa vaan kun on niin huono taloudellinen tilanne tällä hetkellä (molemmat työttömiä) et pakko on maanantaina vaan tekemään abortti.. :( :(

Ei työttömyys ole lopullinen olotila, lapsi ei syntyisi vielä hetkeen. Olosuhteet voi muuttua ja oma mieli varmasti myös raskauden edetessä. Ja lapsen voi antaa adoptoitavaksi! Itse kärsin lapsettomuudesta, joten jos olet tosissasi viestissäsi, pyydän stdämestäni, että mietit tarkkaan ratkaisuasi. Abortti on tylyä, jos ainoa syy siihen on työttömyys.

No ei mut järkikäteen ihmiset, keskeytetty yhdyntä ei ole IKINÄ 100% varma ehkäisy ja tiedätte jo sen kun alatte yhdyntään, joten kantakaa vastuunne. Ja vaikka pitäisitkin lapsen niin se on varmaan tuo työttömyys hetkellistä eikä pysyvää. Lapsi on sun sisällä 9kk ja sinä aikana mies ehtii saada töitä. Kaikesta selviää. Jos taas haluat abortin niin varaa aika terveysasemalle ja sitä kautta aborttiin, ja muista pyytää pillerit tai joku muu ehkäisykeino.

No, minäkin nyt sitten avaudun. Kai jokaisen nyt pitäisi tietää, että 100% varmaa ehkäisyä ei ole, jos olet muuten suht normaali nainen, jolla kaikki elimet siis yhä kohdillaan. Aina, jos harrastaa seksiä, voi olla mahdollisuus, että raskautuu. Meidän perhe ei halua elättää teidän perhettä, että menkää töihin. Kyllä niitä töitä löytyy, jos niitä oikeasti haluaa tehdä, ja ei nirsoile!

Jos joku olisi sanonut että lähes 2 vuoden keskeytetyn yhdynnän jälkeen jäät raskaaksi en olisi koskaan uskonut. En kaipaile kenenkään ***** tänne! Minuakin nyt tosiaan harmittaa ja sen takia tänne avauduin :( En olisi koskaan halunnut abortin osuvan kohdalleni mulla on jo 1 lapsi en voi kuvitellakaan elämääni jos häntä ei olisi. :((((((( harmittaa niin todella paljon että tässä tapauksessa on pakko tehdö abortti. Ihan oma vika en tässä ketään muuta syytäkään kuin vain ITSEÄNI!!

oletko valmis siihen että abortin jälkeen seuraa henkinen romahdus ja surureaktio riippuen siitä kuinka vahva ihminen olet.kannattaa varautua siihen.voi myöhemmin elämässä aiheuttaa vielä henkistä väsymystä jos tekee abortin mä olen tehnyt, mutta toisaalta en kyllä kadukaan.mulla oli just samat syyt eli heikko taloustilanne ja on vieläkin.eli minä en voi soskun elätiksi mitään lapsia tehdä,täällä nykymaailmassa ei voi hankkia lapsia kuin hyvin toimeentulevat,kuka haluaa lapsen kärsivän köyhyydestä vähässä ravinnossa ja kirppisvaatteissa koulussa kiusataan sillä näkeehän sen kun on köyhä.entä jos lapsi vaikka sairastelee millä maksetaan kulut jne.ja jne.Kannattaa miettiä sillä käskyissä kuitenkin toisaalta sanotaan tämä että "älä tapa" ja se koskee tätä just aborttia kans,elämä on jo alkanut tavallaan.

jos sulla on jo yksi lapsi, niin sisarushan ois ihana :heart: mieti hetkinen ennen päätöstäsi, työttömyys ei ole kivaa, mutta ite siihe VOI vaikuttaa... ja onhan nuo sossun tuetkin vähän isommat jos kaksi lasta perheessä on, eikä kummallakaan töitä..

Mä kehottaisin pitämään lapsen, ja sit kun se on syntynyt niin piuhat poikki jommalta kummalta, niin ei tartte pelata ehkäisyn kanssa.

Mul on yks tuttu nyt vastaavassa tilanteessa, ja suoraan sanottuna en voi käsittää että ei käytetä kunnon ehkäisyjä jos lasta EI ole suunnitelmissa.. eli ei tuo enää mikään vahinko ole...

Voimia kovasti, mut mieti vielä haluatko tappaa jo elävän ihmisalun??????? sellaisen mikä sulla jo yksi on... kaikki järjestyy ihan varmasti, usko pois... mäkin saan kolmannen ja oon sairaslomilla ja kun se loppuu oon työtön, äitiysloman jälkeenkin oon työtön... mut ei se estänyt mua pitämästä lasta :heart:

ja tänne ketä kirjoittelee ja arvostelee kovaan sanamuotoon, älä välitä. :hug:

Kannattaa miettiä tilannetta miehen kanssa oikein kunnolla. Varmasti abortti on vaikea ratkaisu mutta ymmärrän hyvin että kaikilla ei vain ole mahdollisuutta sitä lasta pitää. Ja sosiaalisten paineiden takia nuo adoptioon antamiset on aika harvassa tässä maassa... Tsemppiä! Varmasti teette ratkaisun joka teille sopii parhaiten.

Ja hommatkaa kunnon ehkäisy. Keskeytetty yhdyntä ei ole sellainen...

Ihan selkee provo. Jos ei jo yhen lapsen äitinä tiedä, että raskaaksi voi tulla keskeytetystä yhdynnästä. Raskaaksi voi tulla vaikka söis pillereitä. Niin nullekkin kävi.
Hoh hoh.. toivottavasti leikkaavat sulta piuhat poikki. VAstuutonta harrastaa tietosti seksiä, eikä käytä ehkäsyä. JA varsinkin jos tietää, ettei ole varaa lapseen... ÄRSYTTÄÄ!!
Mutta ihan selkeä provo tää on. EI noin TYHMIÄ voi olla...

Yhteistyössä