Pakko lopettaa/ihan minimiin syöminen, et laihtuu

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pikku neuvo ;)
sä et laihdu jos et syö, syö enemmän niin voit kuluttaa enemmän niin laihdut paremmin :) Kroppa käy säästöliekillä eikä luovu rasvasta vaan varastoi sitä entistä enemmän kroppaan jos se huomaa että ravintoa ei tule.
 
niuhotäti
tuolla ruokavaliolla et pidemmän päälle kyllä laihdu kun menee elimistö säästöliekille. huonovointiseksi kyllä saat itsesi takuuvarmasti.

järkeä mukaan siihen laihduttamiseen ja vaikka painonvartijoihin mukaan että saatte tukea itsekurillenne. ei se läski pysyvästi lähde kuin elämäntapamuutoksella ja sen pitää olla pysyvä.
 
näin on
sä et laihdu jos et syö, syö enemmän niin voit kuluttaa enemmän niin laihdut paremmin :) Kroppa käy säästöliekillä eikä luovu rasvasta vaan varastoi sitä entistä enemmän kroppaan jos se huomaa että ravintoa ei tule.
niin etkä voi loppuelämääs tuolain syödä, kun palaat normaaliin niin kilot tulevat kaksinkertaisena takaisin.
kannataa laatia terveellinen kuitupitoinne ruokalista itselleen ja LIIKKKUA PALJON
 
tossuliini
Mä oon kans samaa mieltä muitten kanssa että et laihdu tolla meiningillä jos tota jatkat. Syöt joko normaalisti tai sitten vähän enemmän ja kulutat sen mitä syöt liikkumalla enemmän. Kokemus opetti muakin ja mulla mennyt vajaa 16 kg n. 5 kk:ssa.
 
Annukka
Ei "säästöliekki" estä laihtumista, se vain hidastaa sitä.

Jos jatkat tuota ruokavaliota kauan, enkä nyt tarkoita viikkoja vaan enemmän niin kyllä laihdut, mutta se ei ole järkevää vaan todella todella idioottimaista.
Sairastuin nuorena anoreksiaan, joka onneksi vanhempieni ja terveydenhoitajan ansiosta jäi vain aloitus asteelle.
Muutettuani pois kotoa muuttui elämäni ja olin yksinäinen ja opiskeluista tuli stressiä. Aloin sitten ruuan kanssa pelaamaan.
Ruokavalioon kuului sämpylä ja salaattia ja appelsiini. Joskus jotain pientä lisäksi.
Joka ilta kävin lenkillä ja 5 kertaa jumpassa jumppasalilla.
Paino lähti kunnolla tippumaan. 166cm ja 43kg, minulle se oli liian vähän ja siinä vaiheessa jouduin lääkäriin ja ravintoterapeutin kanssa kävin pitkään juttelemassa.

Nyt olen jo aikas isokokoinen äiti ihminen ja tuo pelleilyruoka-aikakausi on ohi.

Syö kunnolla ja liiku ja liiku taas niin lähtee kilot nätisti pois, etkä muistuta ulkonäöltäsi kävelevää luukasaa, mutta kyllä sinä siinä oikesassa olet, että tuolla ruokavaliolla laihtuu, mutta ei sinusta sillä lopputuloksella kauniskroppaista tule.
 
Vierailija
Ei kannata laihduttaa nälässä. Vähennä näitä: sokeri, valkojauhotuotteet, kova rasva, alkoholi ja punainen liha. Lisää näitä: maito ja maitotuotteet, kasvikset, täysjyvätuotteet, kasviöljyt, vaalea liha ja kala. Nälässä ei tarvi olla. Tuttavani ovat saaneet tällä tavalla painoa putoamaan kymmeniä kiloja.
 
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Ei kannata laihduttaa nälässä. Vähennä näitä: sokeri, valkojauhotuotteet, kova rasva, alkoholi ja punainen liha. Lisää näitä: maito ja maitotuotteet, kasvikset, täysjyvätuotteet, kasviöljyt, vaalea liha ja kala. Nälässä ei tarvi olla. Tuttavani ovat saaneet tällä tavalla painoa putoamaan kymmeniä kiloja.
Tuo on ihan tosi. Tuossahan vähennetään ylimääräistä hiilihydraattia, joka pakkaa kertymään elimistöön selluliitiksi ja muuksi ylimääräiseksi rasvaksi. Lisäksi tietenkin tarvitaan liikuntaa.
 

Yhteistyössä